-12 Dio-

783 40 14
                                    

Budim se zbog naglog svjetla koji je nestao za par sekundi.

"Ivane kretenu sta radis."

Proderala sam se tiho jer su svi spavalu onim Rakitića.

"Nije ocito? Pa slikam bas te slatki idem staviti sliku na instagram."

"Ne ne ne cekaj."

Rekla sam,ustala se i potrcala prema Ivanu te tako probudila Marka i Marka.

"Vanesa sta se dogada."

"Ivane stani ne smijes to stavljati a i objasni mi zasto bi uopce stavio."

"Zato sto ste slatki."

Rekao je kroz vrata toaleta.

"Da slatki smo ko secerna bolest. Ivane kupit cu ti sta god zelis samo nemoj ju stavljati. Ajde izadi."

"Znaci kupujes bilo sta?"

"Da samo nemoj stavljati."

"Moze onda Vanesa kupujes mi slatkise i dron."

"Dron? Da li si ti normalan ja to zelim imati i nisam si kupila a kamoli da tebi kupim."

"Oces da slika ide na instagtam?"

"Ne budalo."

I tako je zvucalo nase prepitanje do sjedala mogu reci da smo probudili pola ljudi u zrakoplovu. Nekako sam se progurala porem Roga i Pjace u ovoj crnoj haljinici,koja glupost moramo svi biti svecani tako da su oni u odjelima a ja u crnoj haljini do koljena a za Hanu se nebi cudila da se je presvukla u pidzamu.

"Sta je to upravo bilo?"

"Rog bolje nemoj pitati. Lik nas je uslikao i rekao je da ce staviti na instagtam ako mu ne kupim dron,dron je moja zivotna zelja koju nikad ispunila i sad da njemu kupujem ne pad mi na pamet."

Svaka cast za mene sve sam izgovorila u jednom dahu.

"Mislim da nece vidjeti dron."

"U pravu si nisam luda da mu ga kupim. I zasto nece vidjeti dron."

Samo je okrenio mobitel prema meni i pokazao mi sliku na Rakitićevom profilu sliku Roga,Pjace i mene ali smo se izvukli. Pitate se kako. Rog je uhvatio Marka za ruku tako da smo mirni za sada.

"Hvala ti za to."

"Nema na cemu Vanesa sta god treba za mladi par."

*-*-*-*-*-*-*

Sad se podjelite po sobama svatko po dvoje."

Rekao je Čačić a ja sam krenula zvati Hanu.

"Hana samnom si."

"Ne ne ja sam s Mariom."

"Ne nisi nego si samnom ne smijemo se razvajati a i to ti je opasnom moze te silovati. Mario ne mislim da si pedifil."

"E pa s tim si upravo rekla da mislis."

"Zivcirate me oboje. Hana podi zamnom."

Ali ona je odmahnula glavom i u isto vrijeme smo digle srednji prst jedna prema drugoj.

"Nek ti Serbian namaze."

I ona se okrenula i otisla a na hodniku smo stajali Marko Pjaca i ja.

"Primas me u sobu."

"Da naravno ali sta vam to treba znaciti."

"Koje?"

"Nek ti Serbian namaze."

-Pjaca-   Marko PjacaWhere stories live. Discover now