(poděkování)

1.6K 130 31
                                    

Ani se mi nechce věřit, že už je konec. Uběhlo to nějak rychle.

Všem vám chci moc poděkovat, že jste to se mnou vůbec vydrželi... Víme, co jsem za povahu...

Lidi, zasloužíte si potlesk. Vaše komentáře mě vždy popohnali dál. Psát tenhle příběh bylo něco neskutečného. Prostě zážitek. I když, když jsem psala Mafii tak to bylo taky něco (ti, co četli vědí, o čem mluvím).

Tenhle příběh jsem si vážně moc užila a musím uznat, že to byl jeden z nejlepších, co jsem psala. Nemyslím to tak jak to vyznělo, ale tak, že ty vaše komentáře mě hnali dál a vždy podpořili, až jsme se nakonec octli na konci. Myslím, že tyhle dva měsíce jsme si všichni moc užili a užijeme si i ty další, kdy budu psát i jiné fanfikce.

A tím se dostáváme k nové story, která zítra vyjde. Ano, je to už dlouho slibovaný příběh NETOPÝR NEBO KOCOUR?

Marinette je krásná, milá holka, po které touží nejeden kluk v Paříži

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Marinette je krásná, milá holka, po které touží nejeden kluk v Paříži. Víjimkou není ani Chat Noir (Adrien) a ani nový hrdina Gray Bat (Nathaniel), kteří mezi sebou soupeří i v normálním světě.
Kdo vyhraje souboj o její srdce?
A co se stane, když se do toho zaplete i Ladybug?





Samozřejmě nikoho nenutím ji číst, ale vím, že ti, co jsem ji už slíbila (třeba takový Luboek5, luciiiinka, simsis382004 a mnoha mnoha dalších, které nemám ani šanci vyjmenovat, jelikož jich je fakt hodně) se na ni snad těší.

Ještě jednou bych vám všem, co jste četli, hlasovali a komentovali tento příběh, chtěla mockrát poděkovat.

- TARA

Camp Kwami /CZ/Kde žijí příběhy. Začni objevovat