Adrien's POV
,,Adri! Zlato!" křičela a běžela s otevřenou náručí ke mně. Mně na tváři panoval vyděšený výraz a jak jsem tak koukal, Nino a holky na tom byli podobně.
To jako ona je ze skupiny na druhém místě?! To se mi jaksi nechce věřit...
,,Chloé pusť mě!" poručil jsem jí, když mě dusila v obětí. Stisk povolila, no pořád mě nepustila.
,,Zdá se, že sis konečně našel holku," zasmál se Kim, který stál za ní. Ještě ten mi tu chyběl...,,To vy jste byli ti druzí?" zeptal se překvapeně Nino.
,,Jo," řekl Nath a hrdě vypnul hruď.
,,Proč se tak divíte?" zeptal se Max.
,,Protože máte ve skupině Chloé," zasmála se Alya a Chloé, která mě ještě stále dusila objetím, jí teď vraždila pohledem.Konečně se mi podařilo Chloé ode mě odtáhnout a já se vrátil k naší partě. Oni si zatím složili věci na druhé straně a hned všichni, kromě Chloé a Sabriny, skočili do bazéna.
,,Proč nejdeš do bazéna Chloé?" zeptal se jí Nath, který je do ní blázen už skoro rok.
,,To je snad jasný, ne? Já do vody plné chlóru nevkročím," řekla a zvalila se na lehátko vedle Sabriny. My se jen smáli.,,Agreste!" zakřičel na mě Kim a já potichu zavrčel. ,,Jdeš do vody, nebo ne?"
,,Už jdu!" zakřičel jsem a koukl se na Nina a holky. ,,Jdete taky?"
,,Si piš," usmál se Nino a společně s holkama mě následoval. Alya i Mari slezly po žebříku dolů. Já a Nino jsme tam radši skočili salto, za co jsme si od holek vysloužili potlesk.,,Ha, to nic není," zasmál se Nino a skočil do bazéna ze skokanského můstku hned trojité salto. Vejtaho... zamračil jsem se na něj. Naštěstí se mu potlesku dostalo jen od Maxe a Natha. Holky na něj koukali pohledem 'nedělej ze sebe borce, když ním nejsi' a my jsme se tomu s Ninem potichu smáli.
,,Co se směješ Agreste?!" strčil do mě se smíchem Kim a já se ocitl pod hladinou. Rychle jsem se vynořil.
,,Tos neměl Lê Chiene! Tohle je válka!" zařval jsem a skočil na něj, čím jsem ho povalil taky.
,,Souboj ve vodě!" zakřičela nadšeně Alya a už se šplhala na Nina. Max vyskočil na záda Nathovi a Mari mně.
,,Chloé!" zakřičel na ni Kim. ,,Potřebuji dvojici!"
Chloé převrátila očima a vstala z lehátka.
,,Sabrino, dej pozor na mé věci," řekla a šla za námi do bazéna.A válka může začít...
ČTEŠ
Camp Kwami /CZ/
Fiksi PenggemarMarinette se zrovna přistěhovala do Paříže. Nikoho tam nezná a navíc je léto (aspoň jedna pozitivní věc). Máma jí zapíše na letní tábor CAMP KWAMI. Jestli si myslíte, že jde o stanování a opékání buřtů, jste na omyle. Všichni bydlí v domech na strom...