Logan
Už je to týden od doby, co jsme se přestěhovali do New Yorku. New York je úžasný, světla, lidé a obchody. Všechno. Právě teď je léto. Ale já s Diannou se už těšíme do školy.
Neřekl jsem o tom, co k ní cítím… zatím.
Dianna
Byla jsem v obchodu s potravinami, kupovala nějaké mléko a chléb. A poté zazvonil můj mobil.
Stiskla jsem přijmout.
„Halo?“
„Dianno, kde jsi?“ Zeptala se máma.
„Jsem v potravinách, kupuji mléko a chléb, proč?“
„Dianno, hned pojď domů! Je deset večer a ty jsi sama?! Nechci tě znovu tratit, Dianno.“ Vyhrkla. Vzala jsem chléb s mlékem a šla zaplatit k pokladně.
„Ano mami, promiň.“ Omluvila jsem se.
„Dobře dobře, ale slib mi, že už to neuděláš. Když už, zeptej se tvého bratra nebo Logana, aby s tebou šli a hned pojď domů!“ Řekla.
Potřebuje se uklidnit, New York nikdy nespí. Vyšla jsem z potravin, chce abych byla doma, takže radši půjdu tmavou alejí – to je kratší, nebo rušnou ulicí.
Má matka by se zbláznila. Takže budu ta hloupá holka a půjdu kratší cestou.
Zastrčila jsem si ruce do kapes a rychle šla.
Začala jsem si pobrukovat, protože jsem byla vystrašená. Když jsem byla skoro venku,
Slyšela jsem slabý hlas, který pobrukoval se mnou.
Sakra. Začala jsem běžet, když jsem za sebou uslyšela smích. Konečně jsem uviděla můj dům. Strčila jsem do dveří, tím je otevřela, uviděla Logana a poskočila.
„Kámo, co to sakra?“ Řekla jsem
„Já jsem ta, který by ti to měl říkat. Co se sakra stalo?“ Zeptal se.
„Řeknu ti to, ale nesmíš to říct rodičům.“ Řekla jsem mu.
Přikývl a přísahal.
„Myslím si, že je tady.“
Oh gosh, je strašně krátká, ale jestli dáte 25 votes, večer vám přeložím ještě jednu:)
OMG OMG OMG SLYŠELI JSTE TO? JUSTIN TIMBERLAKE BUDE V PRAZE!!!!
ČTEŠ
3AM by Phoenix
FanfictionCOPYRIGHT: This story, "Dark Side" including all chapters, prologues/epilogues and associated content (i.e fanfics, teasers and content within blogs, social networks and eReaders) is copyrighted under the Copyright, Designs and Patents Act 1988. All...