e.i.g.h.t.e.e.n

1.5K 118 12
                                    

Z pohledu autora

Dianna nadzvedla obočí a postavila se, vyšla nahoruz po schodech, Logan ji následoval voláním jejího jména znovu a znovu.

Dianna se najednou otočila na patě a zakřičela na Logana „Co!? Jaké lži se mi chystáš říct teď?“

„To nejsou lži, Dianno.“ Řekl odměřeně Logan.

„Vím, že ne, ale co mi chceš říct? Protože toho je víc, dávám ti tuto chvíli na to, abys mi to řekl! Nemůžu uvěřit tomu, že si mi o tom neřekl! Jsme nejlepšá kamarádi!“ Dianna vyjela na Logana.

Logan se podíval dolů a povzdechl si, když chtěl promluvit, Dianna se okamžitě otočila a zamkla se v pokoji. Logan se chytl za krk a odešel do kuchyně.

Dianna

Byla jsem tak vystresovaná. Lidé, které miluji mi lhali. Lhali o mé minulosti! Nemůžu tomu uvěřit. Potřebuju čas na to, jít ven. Nechci se o to kurva už starat.

Vzala jsem si malý batoh a sbalila si pár věcí. Vzala jsem si triko, kapesníky, kalhoty, klíče, několik sušenek, malou láhev vody, telefon a peníze.

Myslím, že má taška nebyla tak těžká.

Otevřela jsem okno, Logan by mě mohl vidět až půjdu pryč. Vyskočila jsem ven z okna a skočila na větev.

Pomalu jsem slézala dolů. Bezpečně jsem se dostavila na nohy a odplížila se předtím, než by mě mohl vidět Logan. Když jsem byla z dohledu, bezdůvodně jsem běžela. Náhle jsem do někoho vrazila, vzhlédla jsem a viděla Jasona.

Pomalu jsem couvala.

„Podívejme se, má malá Dianna.“ Ďábelsky se usmál. Hned potom jsem se otočila a rychle bežela pryč, ale náhle jsem pocítila bolest v noze.

Poté můj svět zčernal.


Začíná se to opět dramatizovat:) Pro další část 40+ votes a 12+ komentářů:) 

3AM by PhoenixKde žijí příběhy. Začni objevovat