f.o.u.r.t.e.e.n

1.5K 113 12
                                    

Autor

Dianna zalapala po dechu hned, jak viděla ten úsměv. Chytila Logana, který vypadal bezradně jako nikdy.

„Co se stalo?“ Zeptal se, nastartoval auto hned, jak nastoupili. Dianna si povzdychla.

„Viděla jsem ho, Logane.“ Řekla mu a neodpoutala oči od silnice. Zalapal po dechu, ona pokroutila hlavou a z jejich očí se začaly valit slzy.

Náhle se zlomila a Logan položil ruku na její záda, konějšivě ji hladil, aby se cítila příjemně.

Ale věděla, že se nikdy nebude cítit příjemně, tak dlouho, jak na ní bude ten neznámý závislý a věděla, že to bude dlouho.

Logan se rychle otočil napravo a promluvil, „Bude to v pořádku, Dianno.“ Logan se pokusil setřít slzy z jejích očí. Vařila se v něm zlost, ale také byl vystrašen tím, že by si znovu mohl vzít Diannu a tomu chtěl zabránit.

Miluje ji strašně moc. Je do ní zamilovaný. Je špatné, že ten Dianny sledující jí vzal nevinnost. On byl ten, který ji chtěl pomilovat. On byl ten, který jí chtěl držet a zpívat jí písničky.

Dianna vzhlédla a všimla si, že je následuje auto. To může být náhoda.

Ale bylo lepší říci, že to byla náhoda. Tento příběh na ně nebude mít takové následky a mohl by je dostat daleko od pravdy. A ne snad?

Dianna pohnula očima a viděla ho. Začala být vystrašená a bála se toho, že ji viděl.

„Logane, odboč doprava.“ Ostře řekla.

„Co? Ale- Řekla jsem, abys odbočil doprava!“ Vykřikla. Logan se odbočil doprava.

„Proč?“ Zeptal se. Dianna mu ukázala, aby se podíval do odrazu zrcátka.

Jeho oči se od strachu a hněvu rozšířily. Od prvního pohled věděl, že je to ten, který sleduje Diannu. Ten, který dosáhne věcí, které chce. To zahrnuje to, jak jí znásilnil. Logan ji chtěl pomilovat.

Brzy začal Logan odbočovat jakkoliv doleva nebo doprava. Nemohli ho nechat, aby věděl, kde bydlí. Už více ne.

Ale to, co nevěděli. Neznámý ví všechno

Všechno zahrnuje jejich dům. Jen je chtěl vystrašit a odváděl nad tím dobrou práci.

Zle se zasmál, když následoval jeho vystrašené oběti.

„Už brzy tě dostanu, Dianno a budeš moje. Jenom moje.“ Šlápl na brzdy, díky čemuž se zpomalil. Pomalu, ale opravdu pomalu jezdil kolem Logana a Dianny, kteří byli ve zmatku zastaveni.

Se zlým úšklebkem se podíval na jejich tváře, s čímž jeho oběti s velkým otazníkem opustil.

Brzy Dianno, brzy.

Omlouvám se, ale dnes nemám na druhou čas ani náladu. Jinak jste užasní:) Pro další 40+ votes a 10+ komentářů:)

3AM by PhoenixKde žijí příběhy. Začni objevovat