t.w.e.n.t.y

1.6K 127 21
                                    

Autorka na začátku této části píše, že jestli nemáte rádi sexualitu, tento díl vynechejte. Také píše, že není chorý člověk, ale že je to velmi detailně popsané.

Jason

Po několika hodinách jsem se vrátil ji zkontrolovat. Stále si pamatuji ten den, kdy jsem ji znásilnil.

Oh bože, zasrané časy.

Poté ta jizva! Musí tam být! Ha, mrcho, bude ji mít znovu. Viděl jsem ji tiše brečet na zemi.

Je to dobré. Brečet.

„Aw, moje holčička brečí?“ Zavrněl jsem a její hlava ke mně vzhlédla. Zavřel jsem a zamkl dveře, rozsvítil jsem světla, takže tu bylo světlo.

Čas si užít, mrcho.

Dianna

„Aw, moje holčička brečí?“ Zavrněl. Je tady? Znovu? Není to jasné? Bože prosím, pomoz mi.

„Pamatuješ si, když jsme jebali?“ Ušklíbl se a popošel ke mně o pár kroků.

Můj dech se zasekl. Jen předstírej, že ne.

„N-ne.“ Podívala jsem se dolů. Jeho ďábelský smích se ozýval od stěn. Věděl, že jsem lhala. Prostě mi to nesežral.

„Oh opravdu? No, budu ti to muset oživit.“ Ušklíbl se a položil mě na postel. Tady je postel?

Začala jsem brečet a podivně se klepat, když si na mě nalehl a přivázal mé ruce k posteli.

„Přestaň prosím!!!“ Pokusila jsem se ho odstrčit nohou. Nefungovalo to.

„Zlato, nemůžeš změnit mou myšlenku.“ Zachraptěl a sundal mi triko s kalhotami. Nechal mě jen ve spodím prádle. Olízl si rty a políbil mě.

Nelíbala jsem ho nazpět.

„Líbej mě taky, nebo tě pořežu.“ Řekl. Začala jsem mít strach a líbala ho nazpět, poté zasténal a začal se o mě otírat.

Pocítila jsem, že mi z očí tekly slzy, to udělalo jeho tváře trochu mokré. Zašklebil se a poté se odtáhl.

Jason

Sundal jsem jí podprsenku a hodil ji na stranu. Odtáhl jsem se a začal sázet polibky mezi její prsa.

Sakra, holka.

Zahihňal jsem se vzal si její levou bradavku do úst, začal jsem okolo něj kroužit jazykem, poté to samé s její pravou, ale ne tak hodně.

Pocítil jsem, jak mě vzrušovalo to, že podemnou polonahá brečí.

Ta mrcha by měla vědět, že mě její brek vzrušuje.

Poté jsem jazykem pomalu přešel k jejímu břichu a použil zuby k tomu, abych jí sundal kalhotky až ke kotníkům. Natáhla nohu k tomu, aby mě kopla, ale já ji předstihl.

„Kopni mě a nebudu mít žádné zábrany a zabiju tě.“ Řekl jsem jí, vypadala, že rozuměla a dala nohu dolů. Ušklíbl jsem se.

Ohledně těch věcí, které kvůli mně dělá. Popošel jsem tomu, že jsem jí opět políbil na rty, procpal svůj jazyk do jejích úst a vzal ji za klitoris.

Začala brečet hlasitěji. Jo, breč mrcho.

Byla suchá jako poušť. Super, jako jediná bude trpět bolestí.

Strčil jsem do ní dva prsty, což jí donutilo vykřiknout bolestí, já se ušklíbl mezi tím, co jsem jí dělal dobře.

Líbí se to té mrše?

Pumpoval jsem v ní prsty, užíval si její výkřiky, když můj jazyk putoval dolů jejím krkem.

Vytáhl jsem své prsty a začal si sundávat triko a kalhoty, zůstal jsem jen v boxerkách. Ochutná mou příšeru, ale já jí ochutnám jako první.

Pomalu jsem sešel dolů, oddělil jsem jí nohy, což mi umožnilo výhled na její přirození. Začal jsem jí jíst a protlačil svůj jazyk do ní, když mě žádala o to, abych přestal.

Ne, děvko. Nepřestanu. Tak kurva zmlkni, myslím tím, neignoruj to, breč a žádej mě víc.

Vyjmul jsem jazyk a udělal si jím cestu zpět ke rtům. Sundal jsem si boxerky a odhodil je na stranu. V jejích očích jsem viděl strach. Tak to je lepší.

Strčil jsem můj penis do její pusy a tím jí umlčel.

„Nepokoušej se kousat nebo cokoliv jiného. Nebo tě pokoušu taky.“ Mrkl jsem na ní a zatlačil jího do pusy.

„Lízej a saj, děvko! Chci, abys to udělala!“ Přikázal jsem jí. Její fňukání bylo slyšet a pak začala dělat to, co jsem jí řekl.

Dobrá otrokyně.

Po tom, co to dokončila měla polknout mé semeno. Nakonec jsem jí k tomu donutil.

Napřímil jsem svůj penis k jejímu přirození, které pulzovalo bolestí. Zasmál jsem se tomu a strčil svůj penis do ní, dělal pohyby sem a tam.

Teď je to teprve show.

Její výkřiky, brek a žádání byli tak hlasité, co mě donutilo do ní vstupovat hlouběji a rychleji.

Když jsem ho do ní strkal, vzal jsem si svůj kapesní nožík, vyryl “Ojebána Jayem“. Usmál jsem se nad svou prací, začal jsem být unavený a vyndal ho z ní.

Její fňukání se ztišovalo.

Takhle McCan válí.


Pro další část 45+ votes a 12+ komentářů:) 

3AM by PhoenixKde žijí příběhy. Začni objevovat