t.w.e.n.t.y t.h.r.e.e

1.5K 130 11
                                    

Dianna

Vzbudila jsem se, paprsky mi svítily do tváře. Záclony byly roztažené. Co? Ale já je vždycky zatahuji....Oh, vzpomínám si, co se stalo včera večer.

Povzdychla jsem si a posadila se, zírala na neutrální zeď.

Jason

Byl jsem dole v kuchyni a přeběhl si po vlasech prsty. Zatraceně. Proč jsem kurva brečel? Jasné, vzdávám se. Mám emoce.

Jsem jako nějaký jiný člověk. Ale- Bože, co mi to dělá? Jsou ty city zpět? Co? Zmizel jsem na čtyři roky, abych ty city dostal pryč, aby opadly, vyměňoval jsem za to zlost a nenávist.

Ale ne, mé hloupé city se vrátí zpět?...Tohl není chtíč. Vím co je chtíč a láska a jaké má rozdíly.

Když jsem byl mladší a ještě byl s Diannou a Loganem nejlepší kamarád, měl jsem tyto trapné city k Dianně. Byla má první láska.

Nevím, doufám, že to není zpět. Jestli je to zpět, můj plán nebude fungovat? Nemůžu.

Bouchl jsem do linky. Ne. Ne. NE! Přestaň, Jasone, teď jsi bezcitné monstrum.

Hlasitě jsem dupal nahoru po schodech a otevřel dveře. Viděl jsemji sedět na posteli a zírat na neutrální zeď.

„Dianno.“ Oslovil jsem ji. Neposlouchala. Co to kurva?

„Dianno!“ Řekl jsem trochu hlasitěji a tentokrát to fungovalo.

„Co?“ Tiše odpověděla.

„To, co se stalo včera v noci, zapomeň na to. Předstírej, že se to nikdy nestalo. Nikdy jsi to neviděla. Nebyla si tady proto, abys mě utěšila. Nebyl jsem tady, když jsme se políbili.“ Řekl jsem jí.

Dianna

„To, co se stalo včera v noci, zapomeň na to. Předstírej, že se to nikdy nestalo. Nikdy jsi to neviděla. Nebyla si tady proto, abys mě utěšila. Nebyl jsem tady, když jsme se políbili.“ Řekl mi.

Počkat, políbili? C-...oh.

Přestal brečet a mlátit do postele, postavil se a podíval se přímo na mě.

Já....ugh“ Zasténal. Nemohl se omlouvat. Nemohl, vím to.

Poté chytl do rukou mou tvář a přiložil rty na ty mé. Nebyla to jen tak nějaký polibek. Tentokrát to bylo více vášnivé a plné starosti.

Nevím.

Takže on mě políbil....vášnivě. Ale Jason tohle nedělá. Líbá mě hrubě a s chtíčí. Ne s vášní a.... láskou.“

„Dobře.“ Lhala jsem. Ne, nezapomenu na to, i kdybych chtěla, nemůžu.

Jason

Díky Bohu. Nechtěl jsem, aby si myslela, že budu jemný nebo nebudu chtít a trochu... jsem se do ní možná zamiloval, to si nesmí myslet.

Jsem bezcitný. Chladný. S chladným srdcem.

Jsem monstrum.

Všichni se mě bojí.

Zabíjím lidi.

Znásilňuji dívky.

Mlátím chlapy.

Jsem monstrum.

Jsem kurva monstrum.

Dianna je zasranej anděl.

Jsem zasraný monstrum, který se zamilovalo do anděla.


Yep, pro další část 45+ votes:) Další vám dám klidně ještě dnes) 

3AM by PhoenixKde žijí příběhy. Začni objevovat