7

7.5K 336 24
                                    

Güne Veranın sesiyle uyandım. Üzerime tırmanmış uyanmam için her şeyi yapıyor. Bilerek gözlerimi açmadım. Bakalım ne yapacak.

Kıkırtımı zor bastırdım. Yanaklarıma dudaklarını değdirip değişik sesler çıkartıyor arada tşörtümden tutunacağım derken canımı yaksada ses etmiyorum.

Şimdide burnuma geçti. Sıkıp asılırken bir yandan da yanağımı kendince öpmeye çalışıyor. Elleriyle gözlerimi açmaya çalışırken canımı da yakıyor.

Pes edip başını göğsüme koydu. Küçücük kollarıyla sarıldı. Tam kalkacakken kapı açıldı. Vera başını kaldırıp üzerimden kalktı. Ayak ucuma doğru giderken onun sesini duydum

K. Hoopp! Gel bakalım. Ne oldu ha. Uyandıramadın mı anneyi.

Geceki dediği aklıma geldi. Aklımı karıştırıp gitmişti. Ne demek istedi anlamadım.

Yatak kıpırdayınca yanıma oturduklarını anladım. Kerem uyandırmadan ben uyanırmış gibi gözlerimi açıp etrafa baktım.

Vera uyandığımı görünce Keremin kucağında hoplamaya başladı.

K. Günaydın

Z. Günaydın.

Yerimden doğrulup saçlarımı tepeden bağladım.

Uzanıp Verayı kucağıma aldım. Yanaklarını öperken Kereme döndüm. Küçük bir tebessümle bizi izliyor.

Z. Öpmeyi öğrenmiş biliyor musun?

K. Ciddi misin?

Z. Evet bak.

Veraya yanağımı uzatıp

Z. Öp hadi bebeğim

Dememle dudaklarını bastırıp öpüyormuş gibi kendince ses çıkarıyor.

Z. Yaa gördün mü?

Ne olduğunu anlamadan kucağımdaki Verayı çekip aldı. Hallerine kahkaha attım. Onlar yatakta oynarken ben de banyoya geçtim

&&&

Aşağıdan gelen kahkahalar eşliğinde merdivenlerden indim. Salona geldiğimde Kerem Eylül abla ve Sevim hanımın kucağındaki Verayı gördüm. Bu görüntü içimi yaksa da ses etmedim.

E. Yaa ben de. Beni de öp güzelim.

Şimdi anlaşıldı. Çocuğum aralarında ne hale gelmiş.

S. Eylül sen geç kalmadın mı hadi gitsene.

E. Yaa ver beni de öpsün gideceğim.

Onlar orada oynarken Kereme baktım. Onlardan uzak Teklı koltukta başını arkaya atmış düşünüyor gibi. Ne olduğunu sorsam mı ki?

Yanına doğru ilerledim. Arkasından dolanıp omzuna dokundum. Yerinden sıçradı.

Z. Özür dilerim korkuttum mu?

K. Önemli değil. Dalmışım.

Omuzumdaki elimi tutup

K. Otursana

Yanında ki tekli koltuğa oturdum.

Z. Sen iyi misin?

K. İyiyim

Z. Düşünceli gibisin.

Veraya baktım keyfi yerinde. Kereme dönüp.

Z. Hadi gel

K. Ne?

Z. Gel hadi bahçeye çıkalım anlat.

Uzanıp bu sefer de ben elinden tutup kaldırdım.

EMANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin