45

4.7K 259 10
                                    

Sezon Finali yapmaya karar verdim. Umarım kararıma saygı duyarsınız. Ne zaman dönerim bilmiyorum. Final bölümü ile de gelebilirim. Bilmiyorum.

Neyse

İyi Okumalar

Hani bazı anlar vardır o anı hiç yaşamak istemezsiniz ama yine de yaşamış olursunuz ya.? Şuan tam da öyleyim.

Fotoğraflarda gördüğüm tanıdık yüz tam karşımda. Ne hareket edebiliyorum ne konuşabiliyorum. Bir yandan nefretim kabarırken diğer yandan da kendimi sımsıkı tutuyordum.

Ne yapacaktım şimdi. Karşımda ağlamaktan mahvolmuş gözlerle bana bakan Zara Yıldırım -Anne demeye dilim varmıyor- diğer yanımda Cemre.

Neydi bu şimdi? Neden geldi? Neden geldim ben. Her şey bir oyun muydu?

Tüm vücudum titrerken Cemreye döndüm.

K. Ce-cemre Aras nerede

C. Abi-

K. Cemre Aras nerede SÖYLE!

C. Al-aldılar ya

K. Doğruyu söyle!

C. Yemin ederim ki doğru. Aldılar abi.

Gözlerimi sımsıkı kapatıp arkamı döndüm. Salondan çıkarken hiç duymadığım o sesi işittim. Olduğum yerde kaldım. Bu-bu onun sesi olmalıydı.

"Kerem"

Zor yutkunurken bir adım attım.

S. Kerem her şeyi bildiğini biliyoruz. Sence de konuşma vakti gelmedi mi?

Neyi konuşacağız. Beni nasıl bıraktıklarını mı? Yoksa oyunları mı?

K. Benim bundan sonra sizinle konuşacak tek bir kelimem yok.

Hızla evden çıktım. Erkekler ağlamaz derler ya.

Yalan!

Şuan şu kocaman ormanda hıçkırarak ağlamak istiyorum. Lanet olsun! Ben bunu hakedecek ne yapmış olabilirim. Daha 3 yaşındaydım. Ne suçum vardı.

&&&&&

Gece saat 2 buçuğu gösterirken halâ Keremden haber yok. Telefonu kapalı daha gelmedi de. Korkmaya başlıyorum artık. Neredesin Kerem.

Koltukta duran sabahlığımı alıp üzerime geçirdim. Ses etmeden odadan çıktım. Merdivenlerin başında Eylül ablayı gördüm.

Z. Abla?

E. Uyku tutmadı

Deyip elindeki kupayı gösterdi.

E. Kerem gelmedi mi?

Z. Gelmedi. Arıyorum açmıyor da.

E. Gel hadi gel. Sana da sıcak süt yapıyım. Bu gece uyku yok bize nasıl olsa.

Birlikte mutfağa geçtik. Ben sandalyeye otururken Eylül abla süt ısıtıyordu.

E. O kızı aradın mı hiç.

Z. Numarası yok ki. Sadece Keremde var.

E. Hay allah. Aksi olur. Neyse ya gelecektir.

Deyip sütü önüme koydu. Bir yudum aldım.

E. Vera nasıl?

Z. Daha iyi ateşi falan kalmadı ama benekleri halâ var.

Kıkırdadık ikimizde. O kadar tatlı ki benekleriyle.

Tekrar bir yudum alırken dış kapıdan ses geldi. Hemen ayağa kalktık. Dış kapıya geldiğimizde Keremi gördük. Ama bir terslik var. Bu benim her gün gördüğüm Kerem değil.

EMANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin