26

6.5K 311 22
                                    

Son olarak da pankekin üzerine balı incecik döküp tepsiye koydum. Mutfaktan tepsiyle birlikte çıktım.

Yüzümde büyük bir sırıtışla yukarıya çıktım. Odaya geldiğimde Yavaşca kapıyı açtım. Yatakta uyuyan güzelim ve onu uyandırmaya calışan kızımı gördüm.

Vera beni görünce heyecanlanıp oturduğu yerden hoplamaya başladı.

V. Babağğ

Tepsiyi komidine bırakıp yanlarına oturdum. Kollarımı açmamla Vera hemen yanıma emekleyip kucağıma yerleşti.

K. Bebeğim. Anneyi uyandıramadın mı?

V. Baba

Her baba dediğinde içimden inceden bişeyler akıp gidiyor.

K. Meleğim benim.

Üzerime tırmanıp ayağa kalktı. Sımsıkı sarıldım. Boynumdaki kolyenin zinciriyle oynarken uyuyan güzelime baktım. Ne demişti akşam.

Hoşlanmasına bile sevinen ben. Aşık olup sevse ne yapardım bilmiyorum.

Elimi uzatıp yüzüne düşen bir tutam buklesini çekip yanağını okşadım.

Kıpırdanıp yan döndü. Homurdanarak bişeyler desede anlamadım. Uzanıp yanağına küçük bir öpücük kondurunca

Z. Veraa

Diye küçük bir çocuk gibi mızmızlandı. Haline gülümsedim.

K. Güzelim uyan hadi.

Pikeye daha çok sokulup omuz silkti. Şuan ağzım kulaklarımda resmen.

K. Güzelim hadi ama

Yine omuz silkti.

K. Yaa zeynep hadi ama. Bak sana ne yaptım.

Z. Şimdi de Zeynep olduk dimi. Hani güze-

Susup arkasını döndü. Korkuyla yüzüme baktı. Şuan kahkaha atmamak için zor tutuyorum kendimi. Ne dediğinin farkına vardı tabi.

Z. Gü-günaydın.

K. Günaydın GÜZELİM!

Dayanamayıp kahkahayı patlattım. Vera hayretle yüzüme bakınca yatağa bıraktım.

Z. Ya Kereeem!!

K. Ahaha Zeynep hahaha. Sen iste ben sana hep güzelim derim.

Üzerine eğilip yanağından öptüm.

Z. Kereemm! Çek o koca gövdeni üstümden.

Kahkahalarla gülerken sımsıkı sarıldım. Sırtımda hissettiğim küçük ellerle daha çok keyiflendim.

K. Altta kalanın canı çıksın mı?

Z. Ne?

K. Vera sırtımda.

&&&&

Banyodan çıktığımda karşımda Keremi gördüm. Allahtan banyoda giyinip çıkmıştım.

Banyonun kapısını örtüp makyaj masasına yöneldim. Başımdaki havluyu çıkarıp elime tarağı aldım.

Aynanın karşısına geçince arkamda Keremi gördüm. Kollarını belime dolayınca nefesim bir an kesilse de kendimi toparladım.

Islak saçlarıma kondurduğu öpücükle gözlerimi kapattım. Karnımdaki ellerini tutup parmaklarımızı birleştirince daha sıkı sarıldı.

Şuan romantizmden ölen tek kişi olacağım. Kalbim ağzımda atıyor.

EMANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin