Yorumlarınıza cevap veremedim hata 404 fond mu font mu nediyor. Her ne haltsa artık. Kusura bakmayın arkadaşlar.
Elimdeki tabakları makineye koyup kapağını kapattım. Diken üzerinde duruyorum. Salonda kucağında Vera ile oturan Ardayı düşündükçe. Yanlarına da gidemiyorum. Çünkü görürsem dayanamam.
Allahım ben neyin içindeyim. Keremi buldum kurtuldum diyorum ama nerde.
Veranın çığlıkları salonda yükselirken benim içim cayır cayır yanıyordu.
Elimde tuttuğum el bezini sinirden sıkarken kendimi sandalyeye bıraktım.
Dayanamam onları öyle görmeye.
K. Güzelim.
Sesiyle kapıya döndüm Kerem. Halimi görünce yanıma gelip önüme diz çöktü. Kendimi bırakıp ağlamaya başladım.
K. Şşştt tamam güzelim
Z. Kerem kızımı al elinden dayanamıyorum.
Yüzümü avuclarının içine alıp alnımdan öptü.
K. Ağlama güzelim tamam bak. Toparla kendini Verayı da al odaya çıkın uyutacam de Ardaya Hadi güzelim
Başımı sallayıp gözlerimi sildim. Kerem elimden tutup ayağa kaldırdı. Burnumu çektim.
K. Tamam bak ağlama. Dik dur
Yanağımdaki yaşları parmağıyla silip alnımdan öptü
Birlikte salona geçtik. Tüm bedenim uyuşur gibi olurken gidip Ardanın kucağından Verayı aldım.
Z. Kusura bakma Arda. Uyku vakti geldi Veranın.
A. Rahatınıza bakın.
Z. İyi geceler
Deyip hızla odaya çıktım. Verayı yatağa yatırıp derin bir nefes aldım. Vera ise masum masum bakıyordu.
Z. Bakma öyle annecim.
Dolabın yanına gittim. Veranın pijamalarını alıp tekrar yatağa geçtim. Verayı oturtup üzerini çıkardım. Zıbınını giydirmeye çalışırken rahat durmayıp üzerime tırmandı. Benden destek alarak ayağa kalktı. Başını boynuma yasladı.
Z. Tamam anladım uykun var ama önce üzerini giyin.
Zar zor giydirip yatağa yatırdım. Kalkıp bende rahat bişeyler giyerek saçlarımı topladım.
Veranın yanına gidip birlikte yorganın altına girdik. Vera hemen göğsüme sokuldu. Elinide boynuma koydu.
O eli illa ki boynuma deyecek. Kendi arasında bana sarılıyor.
Kıkırdayıp alnından öptüm.
&&&&
Ardaya odasını gösterip odaya geldim. Yatağa baktığımda Zeyneple Vera yatakta yatıyordu.
Dolaptan rahat kıyafetler alıp banyoya geçtim. Cebimdeki kolye kutusunu çıkarıp lavaboya koydum. Üzerimi giyindikten sonra elime alıp odaya geçtim.
Baktım aynı düzen uyuyorlar. Yavaşca Zeynebin yanına oturup elimdeki kutudan kolyeyi çıkardım. Bir Zeynebe bir kolyeye bakıp derin bir nefes alıp kutuya koydum. Komidinin üzerine bıraktım.
Gözüm Veraya takıldı. Uzanıp elini tuttum. Güzelim benim. Meleğim.
Yavaşca Zeynebin kollarının arasından aldım. Mızmızlanıp göğsüme sokuldu. Boynuna kokulu bir öpücük bıraktım. Mis kokulum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET
FanfictionOrtada bir emanet Emanetine sahip çıkan bir Kadın Onlara göz koymuş bir Adam