K. Ne diyorsun SEN!!!
Hızla ayağa kalkınca önüne geçtim.
Z. Kerem lütfen otur dinle hayatım.
K. Neyi dinleyim ha! Ne demek öz.
C. Abi d-doğru bunlar. Seni bıraktıktan sonra bana hamile kaldığını öğrenmiş.
Allahım bu nasıl bir hayattır. Bu nasıl bir kader. Bu yük çok ağır hemde çok!!
K. Allah kahretsin!! Lanet olsun lan böyle hayata.
C. Abi sakin ol. Ben de çok kötüyüm. Çıkıp geldim-
Z. Hayatım lütfen
Delirmiş gibi salonda bir o yana bir bu yana dolanıyordu. Elinden tutup durdurdum.
Z. Sakin ol. Lütfen
Dememle durdu sinirle soluyup alnına vurdu.
K. Nerede o!!!
C. Ki-kim?
K. Annen!!
C. Te-teyzemdeydi.
Ürkek cevaplar vermesiyle Kerem dayanamayıp Cemreye sarıldı. Öyle bir sarılma ki yılların acısını çıkartırcasına.
Kalbimde birşeyler oluşurken gözlerim çoktan dolmuştu. Zorla yutkunup Arası kucağıma aldım.
K. Sakın bir şey söyleme. Bundan sonra benimlesiniz.
C. Abim
Deyip sımsıkı sarıldılar. Gözlerimi sıkmaktan yanarken gözyaşlarımı dayanamayarak serbest bıraktım. Allahım bu nasıl bir hayattı ki bir yanın sızlarken bir yanın seviniyor.
#######
K. Anlat nasıl öğrendin.
Cemre derin bir nefes aldı. Toparlanıp
C. Sen gittikten sonra annemle teyzem kavga etmeye başladılar. Ne olduğunu anlamadım tartısmanın arasında öğrendim.
K. Na-nasıl?
C. Teyzem annemi suçlayarak bağırırken ağzından kaçırdı
K. Ne dedi?
C. Cemreyi öz babasından ayırdın sen. Kardeşinden ayırdın dedi.
Ürkek haline dayanamayan Kerem Verayı kucağına alıp bahçe kapısına doğru yürüdü.
Z. Nereye?
K. Sakinleşmem gerek.
Deyip çıktı. Arkasından bakakaldık ikimizde. Cemreye yaklaşıp elini tuttum.
Z. Şşş o seni kabullendi. Sadece olayları sindirmesi gerek.
C. Biliyorum.
Z. Hadi gel mutfağa geçelim. Sana papatya çayı yapıyım. İyi gelir
Dememle kalktı. Birlikte mutfağa geçtik.
&&&&
Alıştım artık. Güne nasıl hangi dert ile başlayacağım diye düşünmekten bıksam da düşünmeden olaylar gelişiyor. Şuan içimde ne fırtınalar kopuyor neleri kırıp döküyorum ama yinede içime atıp yansıtmıyorum.
Çok güzel! O kadından nefret etmem için bir neden daha. Nasıl sustun bu zamana kadar Cemreye. Nasıl baktın yüzüne ya da nasıl yalan söyledin.
Beni boşver düşünmeden atıp gitmişin ama Cemre?
V. Baba
Sesini duymamla tüm sıkıntım gitti. Çimlere oturdum Verayı da kucağıma çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET
FanfictionOrtada bir emanet Emanetine sahip çıkan bir Kadın Onlara göz koymuş bir Adam