Hepinize Selam. Bazılarınız biliyordur biliyormuş yani. Bu kurguyu ben yani Bırak Beni ve Umudum Sensinin yazarı ben yazmıyordum. Aslında ilk bölümler 2 ve 3 bölümü bana aittir diğerlerinı Bir arkadaşım yazıyordu ve o cevap veriyordu yorumlara. Tıkandı ve kurguyu bana devretti. Çok uğraşsamda vazgeçirtemedim. Bırakıp gitti!!! Zaten yorumlara cevap vermediğinden anlaşılıyordur.
Diyeceğim şu ki. Artık ben yazacağım. Umarim benim kalemimi de beğenirsiniz.!
Gözlerimi açtığımda karşımda Kerem uyuyordu. Karnıma giren ağrıyla iki büklüm oldum. Ahh tam da günüydü.
Keremin kollarından çıkıp direkt banyoya geçtim. Tam günüydü bravo.
Hemen işlerimi hallederek banyodan çıktım. Karnımın ağrısından yürüyemiyorum.
Zar zor yatağa gelip uzandım. O sırada da Kerem uyandı.
Z. Şşş uyu canım daha erken.
Beni kollarının arasına almasıyla yüzümü buruşturdum.
K. Ne oldu iyi misin?
Z. Hı hı sadece karnım ağrıyor.
Belimdeki eli hemen karnımı buldu. İrkilsemde ses etmedim.
Masaj yapar gibi ovalamaya başladı.
K. Çok mu ağrıyor.
Başımı salladım.
K. Hastaneye gidelim mi?
Z. Hayır hayır. Geçer. Öyle kötü değil.
Gözlerini kısarak yüzüme baktı. Gözlerimi kaçırdım hemen. Al işte anladı.
Utancımdan yüzümü boynuna gömdüm. Şu an kıpkırmızıyımdır
K. Şşş utanma güzelim. Bu doğal birşey. Bana bak yüzüme.
Başımı kaldırıp yüzüne baktım. Burnumdan öptü.
K. Çok mu ağrıyor.
Demesiyle başımı salladım.
K. Utanma benden
K. Yavaşca arkanı dön
Z. Ne!
K. Dön sen.
Demesiyle döndüm. Arkamdan sarılıp elini karnıma koydu. Hafif hafif oksayıp ovalarken diğer elini boynumdan geçirip elimi tuttu.
K. Biraz olsun rahatlamanı sağlar güzelim.
Z. Kerem geçer ki. Sen uyu.
K. Sen ağrı çekerken ben nasıl uyuyum.
Demesine heyecanlansamda belli etmedim. Elini dudaklarıma bastırıp öpücük kondurdum.
Z. Teşekkür ederim Kerem. Hafif rahatladım.
K. Şşş uyumaya çalış güzelim.
Karnımda oluşan rahatlamayla yavaş yavaş gözlerim kapanır oldu. En son hissettiğim boymuma değen dudaklardı.
&&&&&&&
Gözlerimi açtığımda karşımdaki koltukta Kerem ve Verayı gördüm. Yüzümde bir gülümseme oluştu hallerine.
Veranın elinde oyuncak Keremin önünde yatıyor. Keremin elinde Veranın kilotlu çorabı giydirmeye uğraşıyor.
Uğraşıyor evet. Çünkü Vera hanım giydirdikce geri çıkarıyor.
K. Vera giy artık güzelim ya
Vera keyifle kıkırdayıp koltukta ters döndü. Tutunup ayağa kalkti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET
FanfictionOrtada bir emanet Emanetine sahip çıkan bir Kadın Onlara göz koymuş bir Adam