11. Přesvědč mě

542 39 6
                                    

... a klobouky jedou dál!

Tommy

Protože jsem na sobě měl klobouk, který vypadal sice trochu přitepleně, ale alespoň nezabíral 2 metry, nedělalo mi žádný problém z toho auta vylézt. Větší problém bylo dostat ven Adama, protože ta umíněná diva jednoduše trvala na tom, že si tu svoji nádheru nemůže sundat z hlavy ani na vteřinu. Když se mi ho podařilo doslova vytáhnout ven, zjistil jsem, že na nás Freddie z povzdálí tak nějak divně zírá. Konkrétně na mě. Chvíli jsem si myslel, že to snad ví.

Jo, myslím mě a Mary. Z našeho prvního setkání si pamatuju hlavně to, jak jsem pak letěl na záchod, ale nejspíše se mi předtím podařilo dát jí své telefonní číslo. No a pár dní před tím udílením cen mi vážně zavolala a navrhla mi, že když už budeme trčet doma, protože nás Freddie s Adamem nepozvali, mohli bychom alespoň trčet doma před televizí spolu. No, tak jsem jel k ní, otevřeli jsme víno, povídali jsme si, zjistili jsme, že toho máme hodně společného (nejen obvykle dost nesnesitelné spolubydlící). Společné sledování televize se postupně začalo měnit na rande a při Somebody To Love jsme se už líbali. (Pochopitelně jsem tak z Adamova druhého vystoupení moc nepochytil.  Vědět to, tak mě snad probodne jednou z těch svých bot na jehlách. To bylo pořád: "Tommy, musíš se dívat na to, jak zpívám a říct mi, jaké to bylo. A pak mi musíš říct, jak vypadám na kameře! A Tommy? Jak zní můj hlas v televizi?")

Takže z nás teď byl pár. Mělo to jen jeden háček- Adam a hlavně Freddie o tom neměli ani tušení. Mary mu to zatím nechtěla říct, protože kdykoliv si někoho našla, Freddiemu se žádný z těch kluků pro ni nezdál dost dobrý a okamžitě je začal všechny nesnášet. Úplně předejít tomu asi nešlo, ale usoudili jsme, že když mě bude nejdříve trochu znát, třeba mě pak bude nenávidět o trochu méně. Takže se dá říct, že jsme s Adamem měli pro tenhle večírek stejný plán- udělat na Freddieho dojem, akorát každý z nás v trochu jiném slova smyslu.

U Adama to bylo většinou naopak- mé holky žárlily na něj. To sice v tomhle případě snad nehrozí, ale stejně mi přišlo lepší mu zatím neříct celou pravdu. Sice všem horečně tvrdil, že o Freddieho vůbec, ale vůbec nestojí, jenže já ho znám dost dlouho na to, abych poznal, kdy kecá. Freddie byl vždycky jeho crush, v našem starém bytě měl jeho plakát pověšený přímo nad postelí. Jen blbec by na něm nepoznal, že mu jeho zájem dělá dobře. Mohl by z nich být docela hezký pár, kdyby se Freddie trochu krotil. Vlastně by se mi moc hodilo, aby z nich byl pár. Kdyby Freddie chodil s Adamem, jako Adamova nejlepšího kámoše by mě nemohl dost dobře zabít, až to s Mary jednou celé praskne.

"Ahoj Tommy, tobě to ale sluší!" hodil po mně Freddie obdivný pohled, zatímco Adama skoro ignoroval. Netušil jsem, co ho to popadlo, ale rozhodl jsem se to brát jako bod pro mě.
"Děkuju, tobě taky," odpověděl jsem a při tom střelil nenápadný pohled Freddiemu přes rameno, kde stála Mary. Adam se chystal něco říct, ale přerušil ho příjezd zbylých kluků z Queen. Roger měl do hlavy jakoby zabodlou umělou sekyrku a Brian s Johnem se trumfovali, kdo z nich má větší sombrero. Štěstí, že jsem nejel s jedním z nich, to bych se do toho auta fakt už nevešel.

Briana jste měli v minulém díle, ještě vám se dodám Deacyho s Rogerem. :D

 :D

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
(Find Me) Somebody To LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat