O měsíc později
Adam
Bylo ráno a já se probudil, kde jinde než ve Freddieho posteli. Od naší dohody o nebydlení jsme spolu stejně trávili každou volnou chvilku. Nic není dokonalé, samozřejmě se objevily chvíle, kdy si naše excentrické povahy lezly navzájem na nervy, ale kromě pár momentů to probíhalo celkem bez problémů.
Jenže to ráno přede mnou jeden problém stál. Doslova. Velký problém vyžadující okamžité a neodkladné řešení, jestli už víte, co myslím. Ano, své problémy by si každý měl řešit sám, ale v případech jako je tento, bych nějakou tu asistenci vřele uvítal. Nebo alespoň ehm... pomocnou ruku. Sice jsem měl být už za pár hodin ve studiu, ale čas nebyla ta největší překážka, můj 'problém' mě probudil dokonce ještě před zazvoněním budíku. Se sháněním pomocné ruky to bylo bohužel o něco horší.
Freddie ležel vedle mě na posteli a spal. To bych mu byl schopen ještě odpustit, ale na situaci by nic nezměnilo, ani kdyby byl vzhůru a čilý jako rybička. Asi jako většina chlapů měl v sobě příliš ješitnosti, aby se s ním o tomhle tématu dalo nějak normálně bavit, ale evidentně právě procházel nějakou erotickou krizí. Hádáte správně, stále žádný sex. Snažil jsem se pro něj mít pochopení a trpělivost s tím, že ho to třeba přejde samo, jenže ledy se stále ne a ne pohnout. A v takových okamžicích jako tohle ráno jsem ho sice s nasazením veškeré své empatie chápal, ale s trpělivostí jsem na tom byl podstatně hůře. Chvíli jsem si pohrával s myšlenkou, že bych Freddieho probudil nějakým překvapením, ale uměl jsem si až moc živě představit tu scénu, která by vzápětí následovala. Nakonec jsem s frustrovaným fňuknutím vyhrabal z postele a šel se do sprchy se svým o pozornost volajícím 'problémem' mezi nohama vypořádat sám.
☆☆☆
"Netvrdím, že mi hraní s tebou už nechybělo, ale tohle ranní vstávání bych si klidně odpustil," přivítal mě Tommy, který seděl v kuchyni, když jsem já vyšel z koupelny. S Mary už společně bydleli, takže až se k Freddiemu oficiálně nastěhuju, budeme zase defacto spolubydlící.
"Hmm..." zamručel jsem na souhlas stále položený do svých myšlenek a šel si udělat svůj obvyklý ranní čaj a k snídani nějaké cereálie.
"Hele, nemáte vy teď náhodou nějaké trable v ráji?" zeptal se po chvíli a velmi zkoumavě mě při tom pozoroval.
"Jak jsi na to přišel?" podivil jsem se.
"No, už od pohledu působíš mimo a jen pro tvou informaci, právě jsi si zalil müsli horkou vodou a pytlík s čajem jsi dal loužit do misky s mlékem," poznamenal a kritickým pohledem si změřil mou netradiční snídani. No super, to mé zamyšlení muselo nabrat opravdu monstrózních rozměrů.
"Ne, to já se totiž dal na experimentování. Američtí vědci nedávno objevili, že kombinace mléka a čaje má velmi povbuzující účinky na imunitu..." pokoušel jsem se zachránit situaci, ale tady jsem bojoval v předem prohrané bitvě.
"Dej mi to prosím tě. Ještě že Freddie vaří, pustit tě ke sporáku, to by zavánělo pořádnou katastrofou. Co jste si udělali tentokrát, ještě pořád ti nedal?" zajímal se, můj kuchařský výtvor mezitím zabavil a pro jistotu ho šel rovnou spláchnout do záchodu."Ani se neptej, postup odnikud nikam. Chodím s jedním z největších gay sex idolů. Seznam kluků, s kterými spal, by vydal minimálně na desetidílnou sérii románů a na mě se prostě nedostane! Už dokonce i moje máma chtěla vědět, jaký je ten slavný Freddie Mercury v posteli! Víš, jak je tohle frustrující?" spustil jsem sérii stížností na mou neutěšenou sexuální situaci.
"No, na balení klukům vážně nejsem odborník, ale asi na něj musíš pomalu. Dát mu to najevo, ale nějak decentně," radil mi, ale tenhle postup mi přišel vhodný spíše k nějaké upejpavé holce.
"Neboj, jsem decentnost sama," ujistil jsem ho.
ČTEŠ
(Find Me) Somebody To Love
FanfictionFreddie Mercury/ Adam Lambert (Addie) Mezi členy slavné rockové skupiny to už vázne delší dobu. Po jedné velké hádce se Freddie rozhodne trucovat a od Queen odejít. Nevidí v tom žádné riziko, prostě se po nějaké době milostivě vrátí a všechno bude p...