Brian
Čas příprav skončil a byl čas na našem nadcházejícím turné všem nakopat zadky. Přestože reakce na to, že máme nového zpěváka, byly stále rozporuplné, po našem vystoupení na British Music Awards se zájem o lístky prudce zvedl a stadiony se nám podařilo naplnit. Na některých místech jako Londýn a Tokio, kde jsme měli spoustu fanoušků, se nám to povedlo dokonce několikrát.
Start světového turné znamená pokaždé začátek nového, neprozkoumaného dobrodružství. Přestože jsme si tím my tři prošli už několikrát, obrovskému návalu adrenalinu jsme se stejně neubránili. A co teprve Adam, pro kterého to bylo vše nové. Občas z toho div nelezl po stropě. Měli jsme štěstí, že s námi kvůli němu nespadl tryskáč, kterým jsme letěli na náš zahajovací koncert do Španělska, konkrétně do jeho druhého největšího města- Barcelony.
Cesta trvala několik hodin a rovnou z letiště jsme jeli natočit jedno inteview pro španělskou televizi, po kterém jsme měli krátkou prohlídku města, takže do hotelu jsme se dostali až někdy k večeru. Své vystoupení jsme měli až druhý den asi v tuhle dobu, tak jsme se s klukama domluvili, že si vybalíme a pak se poohlédneme po krásách noční Barcelony. Alespoň sebe a hlavně Adama nějak odreagujeme.
Adam
Z představy, že v tenhle moment budu už zítra zpívat před přibližně sto tisíci lidmi mi žaludek dělal hotové kotrmelce. Jakmile vykročím na pódium, tak mě tenhle nepříjemný stav většinou přejde. Jenomže to čekání mě asi brzy zabije. Snad mě večer strávený s klukama z Queen přivede na jiné myšlenky. Tommy se k nám totiž připojí teprve v Anglii a pak s námi poletí na americkou část turné. Že prý mezitím zůstane v Londýně s tou svou Mary. Zato můj milostný život byl momentálně ve stavu nula nula nic. Že to prý nějak zařídí... tss, od té párty s klobouky se mi nenamáhal ani zavolat.
Nejradši bych to odzpíval už dneska, tohle se nedá vydržet! Dal jsem si sprchu, hodil jsem na sebe oblečení, v kterém půjdu večer ven a unaveně se svalil na postel. Zavřel jsem oči pro větší soustředění a začal si opakovat set list, texty a další milion věcí, které během následujících měsíců nesmím zapomenout.
"No vidíš, drahoušku, a prý že za mnou do postele nikdy nevlezeš," ozval se vedle mě hlas, který tu rozhodně neměl, co dělat. Okamžitě jsem ty oči zase otevřel a zjistil, že vedle mě na druhé půlce leží stále ještě napůl peřinou přikrytý Freddie. Tenhle šok byl pro moje nervy poslední kapka. Leknutím jsem zaječel na celé patro a vyskočil z té postele takovým tryskem, že jsem snad překonal rychlost světla.
"Co tady sakra... Málem mě z tebe klepla pepka, tohle už mi nikdy nedělej! A vůbec, jak jsi se sem dostal?" spustil jsem výslech, ale chrlil jsem se ze sebe otázky tak rychle, že by mi na ně Freddie, (kdyby se laskavě uráčil přestat řezat smíchy nad mým hysterickým záchvatem), ani při nejlepší vůli nedokázal odpovědět."No já... bože, kdyby ses v té chvíli viděl, ten tvůj výraz byl prostě k nezaplacení! Ne, teď už vážně. Můj pokoj je hned vedle toho tvého, tak jsem prostě přišel na návštěvu," pronesl s doznívajícím záchvatem smíchu a provokativně se mi rozvalil rovnou po celé posteli.
"Ale... jak?" stále jsem nechápal, kudy se dostal ke mně do ložnice.
"Nezamknul sis. Když jsem přišel, byl jsi zrovna ve sprše. Tak jsem tu jako správný gentleman rozhodl zůstat, abych tě mohl ochránit- třeba v případě, že by tě tu někdo chtěl šmírovat, jak se převlékáš. A že by se ten dotyčný teda měl na co koukat!" zabodl mi pohled do rozkroku a olízl si rty. V ten moment jsem si dal dvě a dvě dohromady. Do koupelny jsem si předtím s sebou nevzal čisté věci na převlečení. To oblečení jsem měl v šatní skříni. Šel jsem pro něj jen tak, ani jsem si nebral ručník. Ta skříň se nachází u mě v ložnici. Freddie se nachází u mě v ložnici. Když všechny tyhle faktory spojíte, musíte dojít jen k jedinému závěru- že jsem právě Freddiemu nevědomky předvedl něco jako obrácený striptýz.Když mě chytne vztek, mám tendenci popadnout tu první věc, která je zrovna po ruce. Tentokrát to bohužel nebylo nic tak efektivního jako váza s vodou, ale jen polštář. Ovšem i polštářem s trochou zručnosti můžete někoho zabít nebo minimálně přizabít. Přesně v tom nejnevhodnějším momentu, kdy jsem se válel po Freddiem a zároveň po posteli ve snaze ho tím polštářem buď umlátit nebo udusit, vtrhl dovnitř rozjařený Roger, který mě přišel vyzvednout s tím, že už se jde. Netuším, jak jsem se to tvářil já, když jsem toho narušitele ve své posteli objevil, ale tomu, jak na nás oba zíral Roger, se to rovnat nemohlo.
"Kluci, to mi neuvěříte, co jsem právě teď viděl!" rozběhl se na chodbu podělit se o tento zážitek s Deacym a Brianem, jakmile se z toho výjevu trochu vzpamatoval.
"Tys mi ale dal, ty draku!" komentoval to vetřelec v mé ložnici hlasem prostitutky po několika kolech. Kdyby to neznamenalo, že tuhle situaci budu mít u kluků z Queen na talíři do konce života, asi bych se tomu zasmál taky.
"Drž zobák, já se tě přece snažil zabít! Jdi jim to říct!" pokoušel jsem se zachránit alespoň špetku své důstojnosti.
"To bys ze mě musel nejdříve slézt, zlato," upozornil mě Freddie. Do té doby jsem si neuvědomil, že na něm stále sedím. A nebylo to nepříjemné. Urychleně jsem se přesunul do jiné části postele s pocitem, že tuhle diskuzi jsem už asi projel na celé čáře.
"Pořád mě chceš zabít, drahoušku?" zeptal se mě pak Freddie.
"Jo! Ale až za chvíli. Uf, taky jsi mě pořádně utahal," zkonstatoval jsem se smíchem.Roger
Když se nám ty dvě drama queen podařilo konečně vytáhnout na ulici, protože se obě po té jejich postelové eskapádě musely náležitě upravit jejich pocuchanou fazónu, zamířili jsme prozkoumat místní bary. To byla rozhodně má nejoblíbenější část z dnešního programu. Navíc k ní přibyl i neplánovaný bonus a to možnost rozebírat různé konspirační teorie ohledně toho, co se to stalo u Adama v pokoji. Upřímně netuším, co tam vyváděli. Vypadalo to na něco mezi polštářovou bitvou a dost ulítlou předehrou k sexuálním hrátkám. Adam se nás se sice vehementně snažil přesvědčit, že šlo o to první, ale jak jsem znal Freddieho, ani to druhé nebylo zdaleka vyloučené.
A drama queen no. 1 se nám také uráčil slavnostně sdělit, jak se tady ve Španělsku vlastně tak zničehonic vzala. Náš milý Freddie se prostě jednoho dne probudil a rozhodl se, že odteď začne dělat operu. Zajímal se o ten žánr už dlouho, ale ve snu by mě nenapadlo, že ho bude jednou i zpívat. Plánoval se domluvit na spolupráci se španělskou operní zpěvačkou Montserrat Caballé, takže se sem s ní přijel setkat. Byl z ní totálně na větvi, musela být fakt dobrá, ale já a opera, to bylo, jak když přijde slepý k houslím. Mou láskou byl rock'n'roll a tohle mě nikdy moc nebralo. Vždyť to byla děsná nuda.
Jednou se Freddiemu podařilo mě na jedno představení vytáhnout, ale já měl za sebou dost náročnou noc, takže jsem to hned při prvním dějství zalomil. Freddie byl naštěstí tak zainteresovaný do děje na jevišti, že si toho vůbec nevšiml. Závěrečná vysoká nota té zpěvačky mě dokonale probrala, (vsadím se že tím svým hlasem dokázala rozbíjet skleničky), takže můj průběžný výpadek nikdo nezpozoroval. Freddie si užil představení, ať už to bylo cokoliv, já jsem se vyspal z kocoviny a všichni byli spokojení. Brian s Johnem na tom byli asi tak stejně jako já, takže když se na téma opera více rozpovídal, chápali jsme tak každé páté slovo. Jediný, kdo se s ním dokázal nějak rozumně bavit, byl k Freddieho nesmírné radosti- Adam. Když jako malý chodil na lekce zpěvu, měl mezitím operní trénink, takže se v tom jeho vyprávění celkem bez problémů orientoval.
"Bri?" oslovil jsem ho šeptem a nenápadně do něj šťouchl, když se ti dva bavili bůhví o čem.
"No?" ozval se, rovněž šeptem.
"Co kdybychom se místo poslechu přednášky o vážné hudbě radši po anglicku vytratili do toho baru naproti?" přednesl jsem mu svůj plán.
"Nechce se mi věřit, že to říkám, ale tentokrát s tvým plánem plně souhlasím," odpověděl. Tak jsme začali pomaloučku, potichoučku mizet. Cestou Bri ještě popadl za ruku Deacyho a odtáhl ho s námi. Když se dozvěděl o cíli naší cesty, byl nám ještě vděčný. Naše trojice si to zamířila do druhého baru, kde už párty zdálky bylo slyšet, že právě hrají Rolling Stones a Freddieho s Adamem ponechali svému osudu.Momentálně vám nejsem schopna sdělit, jestli se v příštím díle dostaneme nebo nedostaneme ke koncertu, takže tu místo upoutávky máte video, jak se Freddie koupe ve vaně, blbne s pěnou a hraje si na Marilyn Monroe... Have a nice day!
ČTEŠ
(Find Me) Somebody To Love
FanfictionFreddie Mercury/ Adam Lambert (Addie) Mezi členy slavné rockové skupiny to už vázne delší dobu. Po jedné velké hádce se Freddie rozhodne trucovat a od Queen odejít. Nevidí v tom žádné riziko, prostě se po nějaké době milostivě vrátí a všechno bude p...