Summer sa zo mňa pokúša celý týždeň dostať to, nad čím stále premýšlam. Nechem jej to povedať. Áno je to tak, stále rozmýšľam nad tým korunovaným kreténom. Vždy, keď ide po chodbe a náhodou ma zazrie, má taký zvláštny výraz. Všimla si to aj Summer. Každou chvíľou čakám, kedy sa ma opýta, či sa v mojich myšllienkach nenachádza práve Zachary. Čo jej mám potom povedať? Nechcem jej klamať, no na druhej strane jej ani nechcem povedať pravdu. Ach jáj, do čoho som to zas spadla? Prečo som ho nenechala ležať v tej uličke, prečo som ho nepodrobila výsluchu hneď ako vpadol do domu Goldovcov, prečo? Pretrela som si tvár a konečne upriamila svoju pozornosť na príklady z matematiky napísané na tabuli. Prečo nemôže byť život ako rovnica? Buď to má riešenie alebo nie, nie sú tu žiadne ďalšie zápletky a ani nové premené, ktoré by to pred koncom celé premiešali. Summer sedela vedľa mňa :"k čomu sú mi v živote takéto blbosti?" Nikdy jej matematika nešla, no pokiaľ by sa vyučovala móda a štýl mala by samé jednotky. Vždy som ju v tomto obdivovala, dokázala všetko tak pekne skombinovať. Zväčša som vedľa nej vyzerala ako škaredé káčatko, aj som si tak občas pripadala. Všetci sa strhli na klopanie a následné otvorenie dverí na triede, čakali sme kto vstúpi. Hneď ako som zbadal tú známmu chlapčenskú postavu, odvrátila som zrak. Summer ma v momente drgla :"nepripadá ti nejaký nervózny?" Kývla hlavou smerom k Zacharymu, naozaj vyzeral nervózne. Šúchal si o seba dlane, neisto kráčal ku katedre a nespúšťal svoj pohľad zo mňa. O čo tomu kreténovi ide? Konečne sa pozrel niekam inam, zameral svoj pohľad na starého profesora matematiky :"pán profesor, poslali ma po Whiteovú, vraj od niej niečo potrebuje pán... pán Hightower." "Ak je to tak, Victoria chodte," usmial sa na mňa a pohľadom mi naznačil, aby som šla. Neisto som vykročila za Zacharym, ktorý vychádzal z triedy. Niečo sa mi na tomto celom nepozdávalo, čo by odo mňa chcel Hightower?
Po dlhšej odmlke a týždni bez signáli sa hlásim s novou časťou. WM
YOU ARE READING
Beauty And The Beast
RomanceOn bol ten,ktorý mal neustále problémy,ten ktorý bol v riaditeľni ako doma,ten ktorý keď niekoho zbil šiel do posilňovne,aby jeho ďalšia obeť dostala menej úderov,ktoré budú omnoho bolestivejšie. V niektorých situáciach mi pripomínal divoké zviera,z...