Hnev, zlosť, smútok, sklamanie, žiarlivosť to všetko sa v mojom vnútri zmietalo ako v jednom ohni. Ako, prečo to urobil? Naozaj som bola len jednou z jeho ďalších obetí? Len ďalšie odškrtnuté meno na jeho zozname? To je to čím som bola? Využitá a odkopnutá, presne to vystihovalo moje momentálne pocity.
Hľadela som do prázdna s mobilom v rukách. Stále som akosi nevedela spracovať obsah nedávno prijatej esemesky. Summerina ruka spočinula na mojom ramene :" si v poriadku Victória?" Bez zbytočných slov som jej podala telefón. V sekunde jej tvar nadobudla takmer rovnaký výraz aký bol na tej mojej. "Skurvený hajzel", Summer hodila môj mobil na koniec postele. Vtedy sa mi po lícach už kotúľali ktokodílie slzy. Súcitne ma objala :" nič si z toho nerob Vick, je to jeden vychcaný hajzlík, ktorému záleží len na vlastnom zadku." Nezmohla som sa na slovo, len som plakala a plakala. V mysli sa mi prehralo všetko to krásne čo mi dovolil zažiť, čo mi dovolil cítiť, všetko som videla ako film. Bohužiaľ tento film sa práve skončil a zanechal len oči pre plač. Nič viac len smútok a ešte väčšiu dieru v mojom srdci. Mala som chuť kričať, rozbíjať, nadávať, no akosi som na nič z toho nemala síl. Summer sa načiahla po môj telefón, vypla ho a skryla do nočného stolíka. Potom mi zbalila zopár kúskov oblečenia do najbližšej tašky čo našla a ťahala ma z izby. Nenamietala som, bolo by to aj tak zbytočné. Mame v mojom mene napísala odkaz, že dnes nespím doma.
Vonku lialo, vietor trhal listy zo stromov a dážď sa snažil plakať zarovno so mnou. Moja najlepšia kamarátka sa krčila pri mne dúfajúc, že ju uchránim pred dažďom. V hlave som začínala mať prázdno, ako by môj mozog úplne prestal pracovať. Nebolo v nej nič, nič lem prázdnota. A moje srdce? To umieralo, sklamane a ubolene sa ukladalo na večný spánok. Všetko bolo preč, moje city, spomienky, všetko spájajúce sa so Zacharym Thomsnom zmizlo.
Úbohá Victória, toto si si nezaslúžila 😓 WM
ESTÁS LEYENDO
Beauty And The Beast
RomanceOn bol ten,ktorý mal neustále problémy,ten ktorý bol v riaditeľni ako doma,ten ktorý keď niekoho zbil šiel do posilňovne,aby jeho ďalšia obeť dostala menej úderov,ktoré budú omnoho bolestivejšie. V niektorých situáciach mi pripomínal divoké zviera,z...