38

452 14 0
                                    

"Si poriadny idiot Zachary",so smiechom som pred ním utekala smerom hore po schodoch. "Slečna Witeová, práve ste si vyslúžili poriadnu prednašku, čo sa týka morálky" , so smiechom dupal po schodoch za mnou. "Takto sa zhovára so staršími ľuďmi?" ,vybehli sme na poschodie.

Naprázdno cvakol zubami, pomaly som ustupovala. Chrbtom som narazila do steny a zatvárila sa beznádejne, no o sekundu som sa začala smiať. S ladným pohybom predátora sa ku mne približoval. "Potrebujete prevychovať slečinka" , teraz už stál predo mnou. "Nebodaj vami pane" , oprel svoje telo o moje, čo ma pritlačilo ešte viac k stene. V mojom vnútri sa znovu rozhorela horúčava, ktorá rozpálila všetky moje zmysli. Typický úškrn mu sedel na perách :" presne tak, pretože ste drzá mladá dáma." V duchu som sa smiala, bolo vtipné počuť od neho takétko poučky, aj keď to nemyslel vážne. Jeho tvár bola tesne od mojej, čo ešte viac rozdúchalo horúčavu rozlievajúcu sa mi po tele. Chytil ma za pás a jemne pohladil pokožku na bokoch, ktorú odhalil. Prehla som sa pod vplyvom inštinktu a pudov, čo ma k nemu maximálne priblížilo. Hľadela som do divokých očí, v ktorým teraz sídlil pohľad krotkého baránka. Nevedela som sa do nich vynadívať. Obom sa nám zrýchlil dych a už bolo len otázkou času, kto z nás to nevydrží. Pravdepodobne, sme boli na rovnakej vlne, keďže sme sa na seba vrhli naraz. Horúčava vo mne explodovala. Moje myšlienky smerovali len k jednému, zažiť znovu to, čo počas párty minulý piatok. Cítiť nával šťastia, vášne a teplo Zacharyho tela. Tela, z ktorého som chcela strhnúť košeľu, no odrádzalo ma toľké množstvo gombíkov. Zack sa však s mojim svetrom dlho nebabral. Tak teda horsa do odopínania gombíkov.

Bez slova sme ležali oproti sebe v posteli. Pri pohľade na Zacharyho by človek čakal, že niekto ako on bude na mňa tlačiť. Čakala som, že je jeden z tých typov, ktoré zo svojho nového objektu pri najbližšej príležitosti postŕhal všetko oblečenie a predviedol sa ako len najlepšie vie, no možno som sa mýlila. Áno, jeden kus oblečenia sme obaja stratili, no na tričkách predsa nie je nič zlé, no nie? Vždy, keď mi chce tričko alebo niečo čo mám na sebe vyzliecť, pozrie sa na mňa a čaká na môj súhlas. Zatiaľ čo by kľudne mohol byť drzí a ani len sa na mňa nepozrieť. "Victória?" , potriasla som hlavou. Zaostrila som na Zacka, no bez okuliarov som ho moc dobre nevidela. Pousmial sa a podal mi ich. "Vďaka", v momente ako mi dal pusu na čelo, líca mi zaliala červeň.

Tričkami to začína, moja milá naivná Victória 😘👕 WM

Beauty And The BeastTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang