Summer dokončila ďalší svoj po víkendový monológ :" a ty čo Vick? Nejaké horúce pikošky?" Zvedavo si ma premerala. Pri hej slovách sa mi v mysli premietli útržky zo Zacharyho postele. Pousmiala som sa. "Vy ste spolu spali," zakryla si rukou ústa a tvárila sa až prehnane prekvapene. "Nemusíš to tu rozkrykovať ", udrela som ju päsťou do ramena. Následne moja kamarátka nadšene zapišťala :" no hovor, preháňaj." Cítila som, ako sa mi červeň šplhá na líca :" neviem, čo by som ti o tom povedala." Zatvárila sa zduto. Naozaj neviem, čo by som jej o tom povedala. "Už ma nenaťahuj, " Summer prosíkala ako malé dieťa. Takmer som sa odhodlala povedať jej niečo o tom, keď sa objavil Zachary. "Zas mi ju chceš prebrať Dylanová? " objal ma a pobozkal na čelo. " Toho sa neboj, ja mám iné ciele ako ti niekoho preberať," Summ naňho žmurkla. "Aj tak si na teba budem dávať pozor," gestom jej naznačil, že ju bude pozorne sledovať. Všetci sme sa na ich rozhovore zasmiali.
Summer sa ani neviem kedy stratila. "Ako si sa vyspala, kráska?" postavil si ma pred seba, aby na mňa videl. Jeho paže boli ochranársky obmotané okolo môjho pása. "Lepšie by sa mi spalo vedľa teba, ale celkom sa to dá," ruky som usýdlila na jeho krku. "Hovoríš mi z duše zlato, ale neviem či by som vedľa teba vedel zaspať, " zvráštila som obočie, ako to myslí? "Prečo?" postavila som sa na špicky, aby som naňho lepšie videla. "Pretože by som sa na teba nevedel vinadívať a bál by som sa, zaspať aby si nebola len môj sen, " tuho ma objal. Srdce mi šlo vyskočiť z hrude, tak veľmi ho ľúbim. "Bože Thomson, zalezte niekam ," Timothy so zhnusením výrazom prešiel okolo. Zachary ma pustil :" nie je to tak zlý nápad." Spýtavo som naňho pozrela. "Poďme sa niekam zašiť," v očich sa so šťastnými iskierkami naháňali šibalské. " A čo keby ma prídeš vypýtať z nejakej hodiny, ako kedysi? " prekvapene na mňa pozrel. "Asi ťa začínam kaziť, " zasmial sa a venoval mi letmý bozk.
Celé hodiny som sa nevedela sústrediť. Sledovala som čas, odpočítava som minúty. Myslela som len na to, kedy znovu budem s ním. Kedy budem počuť jeho hlas, cítiť jeho vôňu a užívať si naplno jeho prítomnosť. V strede štvrtej hodiny som sa strhla na klopanie. Vystrela som sa a s očakávaním sledovala, kto vstúpi. Zachary vstúpil dnu, tváril sa typicky kamenne ako predtým. Žmurkol na mňa a otočil sa k učiteľke literatúry. "Potrebujete niečo, mladý muž? " postaršia učiteľka sa naňho pozrela cez okuliare. "Áno, poslali ma po Whietovú. Pán riaditeľ Morris s ňou potrebuje niečo prebrať. Vraj kvôli tej zlomenej ruke," učiteľka pozorne počúvala. Na malý moment sa odmlčala a potom prikývla :" dobre, slečna Whiteová choďte. "
Zašili sme sa pri šatniach futbalistov. Tam nikde kamery nie sú a tiež vás tam málo kto môže nájsť. "Už máš zmapované takéto tajné zákutia," oprela som sa o stenu. Zachary stál oproti mne :" ani nie. Začal som ich hľadať až keď som sa zameral na teba." Prekvapene som naňho pozrela:" a tie tvoje plastikové bábiky?" Zasmial sa:" s týmu som sa nedostal ďalej ako k bozkávaniu. Ver mi Vick, nikdy nič viac ako bozkávanie nebolo." "A tie všetky reči? Tvoja povesť baliča, mača a lámača sŕdc? " Pohladil ma po líci :" zlatko, sú to len reči, ktoré šírili chalani aj to vďaka jednej chybe, ktorú som raz spravil. Ale teraz pre mňa neexistuje nikto iný ako ty. Naozaj, ľúbim ťa a nič ani nikto to na tom nezmení."
Love, love, love ... ❤️ WM
YOU ARE READING
Beauty And The Beast
RomanceOn bol ten,ktorý mal neustále problémy,ten ktorý bol v riaditeľni ako doma,ten ktorý keď niekoho zbil šiel do posilňovne,aby jeho ďalšia obeť dostala menej úderov,ktoré budú omnoho bolestivejšie. V niektorých situáciach mi pripomínal divoké zviera,z...