39

427 16 0
                                    

"Prestante kreténi!", Zackov smejúci sa hlas znel po celej chodbe smerom zo šatní. Čakala som ho pri dverách, potreboval si niečo vybaviť s Colinom. 

Začínala som byť nervózna, keď sa pomaly blížilo k siedmej. Film začína o 10 minút a Zacharyho stále nikde. Že by sa dnešok práve v tomto momente pokazil? Upokoj sa Victória! Minúty sa pomaly míňali a jeho stále nebolo, dnes to asi nevíde. Kde by mohol toľko byť? Moju myseľ každou ubúdajúcou sekundou napadali horšie a horšie veci. Čo ak to bolo celé v pláne, možno som sa len chytila do pasce. Ach Victória, prečo si si len myslela, že to môže fungovať? Možno sa len stavili a to, že som tu, je len potvrdením Zacharyho výhri. Možno som naozaj len ďalším menom na jeho zozname, na zozname dievčat, ktoré mu naleteli.

O siedmej mi došla trpezlivosť, obliekla som si kabát, zabalila sa do šálu a pobrala sa na odchod. Vonku už bola dávno tma. Viac som sa zababušila do šálu, je mi celkom zima.  "Victória", Zacharyho hlas ma vytrhol zo zamyslenia. Už už som sa šla otočiť, no racionálna časť môjho mozgu to zatrhla. Hnevala som sa, to áno, no tak veľmi som znovu túžila cítiť jeho pery, dotyky, vedieť že je naozaj pri mne a že cíti rovnakú horúčavu ako ja. Kráčala som však ďalej. "No tááák Vicky už sa prosím zastav," bol ako malý chlapček prosíkajúci o hračku, ktorú ste mu vzali. Predbehol ma, čím mi zaterasil cestu. Musela som si hryznúť do spodnej pery, pri predstave toho, čo sa skrýva pod kožennou bundou. Šibalsky sa usmial :"zasa myslíš na nemravnosti, Whiteová?" V momente mi líca zahrnula červeň, asi sa prepadnem od hanby. Pritiahol si ma k sebe, tá jeho vôňa! Telo mi zasypali zimomriavky, keď ma jeho teplý dych pošteklil na krku :" na takéto veci máme kopu času zlato."

Tik - tak, len aby si sa aj dočkala Victória 🤔 WM

Beauty And The BeastWhere stories live. Discover now