Voľnou rukou si ma pritiahol k sebe čo najbližšie. Každou sekundou som túžila bozkávať ho viac a viac. Ani neviem ako to spravil, no rýchlim a elegantným pohybom ma zdvihol a niesol cez miestnosť. Neprestala som ho bozkávať, nedokázala som prestať. Pousmiala som sa, keď ma položil na gauč. Zakryl ma svojim telom. Stále sme sa bozkávali, horúčava vo mne rástla a pomaly prepukoval do ohňa.
Podvedome som začala rozopínať gombíky na Zacharyho košeli. Posadil sa, uložila som sa mu na kolená. Oboma rukami mi pevne stisol boky, zastonala som. Zachary mi venoval krátky pohľad, po ktorom nasledoval zvuk rozopínajúceho sa zipsu na mojich šatách. Netrvalo dlho a znovu sme ležali, tentokrát však ja v spodnom prádle a on bez košele. Nedokázala som sa ho nabažiť. Oboch nás ovládali rozbúrené hormóny, ktoré rovnako ako mi presne vedeli, čo sa stane...
Schovaný iba pod tenkou dekou sme ležali na gauči. Zachary pomaly zaspával. Ležiac na jeho hrudi som prstom kreslila malé obrazce okolo dlhej jazvy. Teraz už mi neprišla taká desivá, skôr som v nej videla zlomový bod, bod kedy sa všetko zmenilo. "Zack?", lenivo zdvihol hlavu. "Hmm?",unavene si pretrel oči. "Prečo si sa o mňa vlastne začal zaujímať?", Podoprela som si hlavu, aby som naňho dobre videla. Pevne ma objal :" moja malá Vicky." Zamračene som pozrela na jeho takmer spiacu tvár. "Si rozkošná, keď sa mračíš", usmial sa. Uložila som si hlavu na jeho hrudník, dnes sa odpovede asi nedočkám. "Viem, že si si o mne určite myslela, že som ten najväčší chumaj pod slnkom, ktorý strieda baby ako ponožky, no môžem ti odprisahať, že s nikým som sa nedostal ďalej ako k bozkávaniu. Všetky tie roztlieskavačky, prominentné dcérenky a vymaľované pipky sa nedali počúvať. Riešili samé hlúposti, išlo im len o spoločenský status a to, ako vyzerajú.
Áno, bol som k tebe zlý, mrzí ma to, no v tomto som ako malý chlapec. Nevedel som, ako prejaviť emócie, tak som ti proste robil zle. Naozaj ma to mrzelo, no to aká si, koľko toho vieš a že sa zaujímaš o nové a nové informácie ma k tebe ťahalo. Bola si pre mňa ako zakázané ovocie, ktoré neprináša len pastvu pre oči, ale oplýva aj múdrosťou. Po všetkom, čo sa stalo, ako si ma zachránila a ako som ťa viac spoznával, napadlo mi, že možno keď budem ako ty, slušný a zaujatý učením, skôr sa k tebe dostanem," smutne na mňa pozrel. Už dávno mi po lícach tiekli slzy, dojalo ma to. Potom sa zasmial :" no a ono ťa stačilo len opiť." Usmiala som sa cez slzy a pobozkala ho.
Kniha sem, fľaša vodky tam.. 🤔❤️ WM
ESTÁS LEYENDO
Beauty And The Beast
RomanceOn bol ten,ktorý mal neustále problémy,ten ktorý bol v riaditeľni ako doma,ten ktorý keď niekoho zbil šiel do posilňovne,aby jeho ďalšia obeť dostala menej úderov,ktoré budú omnoho bolestivejšie. V niektorých situáciach mi pripomínal divoké zviera,z...