Bez rozmyslu som sa vydala k Zacharymu, ktorý bol zahĺbený do rozhovoru s Timothym a zvyškom svojej partie. Timothy si ma všimol prvý :" maličká, čo nemáš s kým piť? " Zachary na mňa prekvapene pozrel, rovnako ako ostatný chalani. "Aj to, ale aj som potrebovala trochu čerstvého vzduchu" ,znovu sa mi zatočila hlava. Zachary ku mne ochranársky priskočil a chytil ma za pás, aby som udržala rovnováhu. "Zacky, ale no ", položila som si obe ruky na jeho rameno :" zabávaj sa trochu!" "Victória, si opitá",pomaly ma začal brať ďalej od skupinky jeho kamarátov. "Zack, prečo ju berieš preč? " ,Timothy sa vydal smerom k nám :" veď mi sme sa už skamarátili, však maličká?" "Tim, prestaň ", Zachary sa postavil predo mňa, ako keď matka chráni svoje dieťa. Timothy zrejme pochopil, že proti Zacharymu nemá šancu. Zdvihol ruky na znak toho, že sa vzdáva a vrátil sa späť k partií. Prekrížila som si ruky na hrudi: "to že som opitá neznamená ,že sa ku mne musíš správať ako k malému dieťaťu Zacky." Prudko sa ku mne otočil, tentokrát som sa ho však nebála. "Do pekla Victória, čo si myslíš? ",jeho oči si pozorne premeriavali moju tvár. "Nič, len sa chcem baviť ,"neveriacky pokrútil hlavou. Bez ďalších slov ma chytil za lakeť a ťahal k domu, čo si myslí, že robí? "O čo ti ide Zacky?",vytrhla som sa mu. "Idem ťa zaniesť domov, potrebuješ si pospať",znovu ma vzal za ruku. "Nie Zacky",znovu som sa mu vytrhla :"prišla som so Summer a s ňou aj odídem." "Ako myslíš",zasa ma chytil za ruku a tentokrát dosť silno.
Hneď ako sme sa dostali do davu ľudí v dome, podarilo sa mi stratiť. Rýchlo som sa preplietla pomedzi ľudí k schodom. Na poschodí bolo veľa izieb a tak som sa do jednej uvelebila. Našťastie som hneď na prvýkrát trafila prázdnu izbu. Vyzeralo to, ako spáľňa majiteľov. V strede bola veľká postel, okolo nej huňatý biely konerec, nočné stolíky a dvere do šatníka na ľavo od vstupných dverí. Vyzula som si tenisky a zvalila sa na huňatý koberec. Chvíľu som tam len tak ležala, no potom som si vyložila nohy na posteľ. Stále sa mi všetko točilo, aj keď mi už bolo o trochu lepšie.
Vicky, Vicky ...🙄 WM
YOU ARE READING
Beauty And The Beast
RomanceOn bol ten,ktorý mal neustále problémy,ten ktorý bol v riaditeľni ako doma,ten ktorý keď niekoho zbil šiel do posilňovne,aby jeho ďalšia obeť dostala menej úderov,ktoré budú omnoho bolestivejšie. V niektorých situáciach mi pripomínal divoké zviera,z...