"Victoria,vylez konečne,"Summer sa už tretí deň dobíja na dvere mojej izby,márne. Neustále si v hlave prehravam poslednú Zacharyho navštevu. Stale cítim jeho mäkké,teplé pery na mojich. Summer znovu búchala na dvere,niekedy by sa mohla vzdať skôr ako dosiahne svoje. Vlastne ani neviem,prečo som sa odizolovala od všetkých. Prečo som sa sem vlastne zavrela? Summerino klopanie utíchlo,že by konečne odišla? Pristúpila som ku dverám,odomkla ich a prudko otvorila. Summer sa rozpleskal na zem ako žaba,neubránila som sa smiechu. Ležala rozplesknutá na mojom koberci,prebodavala ma vražedným pohľadom. Pozbierala sa zo zeme,zatvorila dvere a zvalila sa na moju rozhádzanú posteľ. "Tak Victoria,čo sa to s tebou deje?"a už je to tu,vyzveda. Veľmi dobre vie,že to zo mňa po dlhom vypytovaní sa dostane. Nie,nemôže sa nechať tak ľahko zlomiť,teraz nie. Myslím,že by som jej to ani nebola schopná povedať. Zvalila som sa vedľa nej na posteľ,som zvedava ako dlho vydrží mlčať. "Victoria hovor,"dlho jej to nevydržalo. Sadla som si,prekrížila nohy a objala veľkého plyšového medveďa,ktorého som od nej dostala na sedemnáste narodeniny. Nepoviem jej to,môže sa snažiť koľko len chce,no mňa neukecá,dnes nie. Áno,inokedy ma zlomí,ale dnes jej to nedovolím,nemôžem. Navyše by to zas celé isto nafúkla a spravila z toho románik. Takže jej to nemôžem povedať,ani keby sa postavila na hlavu. "Victoria,"zamračila sa na mňa,"hovor,isto si sa tu nezavrela len tak." "Čo ak som len chcela mať chvíľu pokoj,"musím to nejak obkecať,aby to neriešila a aby som jej nemusela povedať pravý dôvod. Prekrížila si ruky na prsiach,môže sa snažiť ako len chce,nič sa nedozvie. Hodila po mne vankúš,začína byť nervózna z toľkej nevedomosti. Musím to vydržať,najlepšie by bolo,ak by som na to zabudla. Lenže ono to nejde,nech sa snažím ako chcem,stále na tom myslím. Zaborila som tvár do vankúša,ktorý po mne hodila moja najlepšia kamarátka. Bude ťažke na to zabudnúť,najmä keď ho budem ešte najbližších niekoľko mesiacov stretávať v škole. Už nech odtiaľ zmizne,všetko bude v starých kolajách a ja nebudem musieť pred Summer nič tajiť. "No ták Victoria už to vyklop. Veľmi dobre vieš,že som schopná zostať tu aj celú noc,aby som to z teba dostala,"pozrela som na ňu,vyzerala dosť odhodlane. "Summer,len som potrebovala byť sama. Necítila som sa dobre,bola som veľmi vyčerpaná a..."čo ďalje,ako sa z toho teraz vymocem? "A",čakala na to čo poviem,no v tom momemte som mala v hlave prázdno,čo teraz? "Veď vieš aký mám citlivý žalúdok,zjedla som niečo čo mi nesadlo a bolo mi parádne zle",zaklamala som,tak nerada jej klamem. Hodnú chvíľu to vyzeralo tak,že mi vôbec neuverí,no potom chápavo prikívla. V duchu som si vydýchla. "Tak ja ťa teda ešte nechám regenerovať,ale zajtra sa vidíme v škole,musíš si dať predsa popodpisovať sadru,"objala ma a v priebehu pár sekúnd zmizla.
Začínaš sa kaziť drahá Victória 🤔😏 WM
YOU ARE READING
Beauty And The Beast
RomanceOn bol ten,ktorý mal neustále problémy,ten ktorý bol v riaditeľni ako doma,ten ktorý keď niekoho zbil šiel do posilňovne,aby jeho ďalšia obeť dostala menej úderov,ktoré budú omnoho bolestivejšie. V niektorých situáciach mi pripomínal divoké zviera,z...