8

711 33 0
                                    

"Zacharymu vraj hrozý opakovanie ročníka," nechápavo som pozrela na Summer. O čom melie? "Prečo?",venovala mi pohlad ala 'veď je to jasné',no mne to vôbec nebolo jasné. "Ach bože Victoria,veď už mesiac nebol v škole a keď sa k tomu pridá to jeho záškoláctvo..."na malý momemt stíchla,nad niečim sa zamyslela. Prešla som k svojej skrinke,Summer ma nasledovala neustále premušľajúc nad niečím. "Vicky,"škaredo som na ňu zazrela,"keď tak premýšľam,Zack sa neukázal v škole odvtedy,čo si s ním bola počas hodiny na chodbe." A už je to tu,Summer začína so svojimi konšpiračnými teóriami. Zabuchla som kovové dvierka na skrinke,dnes to bude ešte dlhý deň. "Whiteová,čo si spravila Zacharymu? Nebodaj si nášmu alfa samcovi zlomila srdce?!",len čo dopovedala vybuchla do smiechu. Ach Summer niekedy by som ťa najradšej zabila!  "Nič som mu nespravila,je to len obyčajný kretén,ktorý má nulové IQ a fláka všetko najviac ako sa dá,"s týmito slovami som odpochodovala do chodby plnej ľudí. Summer ma nasledovala,no nejak za mnou v tých opätkoch nestíhala. Zastala som a moja najlepšia kamarátka do mna vrazila,nechápavo som sledovala Zacharyho. Mal na sebe košeľu,jeho zväčša rozhádzané vlasy boli učesané a v rukách niesol akési knihy. Popravila som si okuliare,vidím dobre? Summer mi lúskala pred tvárou,no ja som z neho nedokázala odtrhnúť oči. Čo sa stalo s tým neskrotiteľným zvieraťom, ktoré neustále nosilo kožennú bundu, vyťahané tričká a dotrhané rifle? Summ ma chytila za ramená a jemne mnou zatriasla,mala by som sa prebrať z tohto zvláštneho tranzu. Potriasla som hlavou,moja kamarátka na mňa nechápavo hľadela. "Koho tak pozorne sleduješ?"nechápavo na mňa hľadela. Potriasla som hlavou,pozrela som na Zacharyho a jeho pohľad smeroval ku mne. Čo najrýchlejšie som sa stratila v učebni biológie,zrejme by som mala svoj veľký mozog prestať zaťažovať hlúpostami. Len čo sa Summer posadila vedľa mňa do lavice,začala ma vypočúvať :"čo si s ním spravila? Ako sa ti podarilo skrotiť to zviera? Ako to že vyzeral tak slušne? Všimla si si ako si ťa premeriaval?" Vložila som si tvár do dlaní,ako jej mám odpovedať,keď sama netuším čo sa deje?! "Victoria!"do pekla ona odo mňa naozaj chce odpoveď? Zložila som si okuliare a pretrela si tvár,chcem odtiaľto vypadnúť. Na moje šťastie konečne vošiel do triedy Hightower,všetka Summerina pozornosť sa presmerovala naňho. "Slečna Whiteová ste v poriadku?"to ako hovorí so mnou? "Prosím?"nasadila som si okuliare,prečo na mňa všetci tak hľadia? "Ste v poriadku Victoria?",prečo by som nemala byť v poriadku? "Áno",pozorne si ma prezrel a pokračoval vo výklade nového učiva. Otázky mojej najlepšej kamarátky ma doútili premýšľať nad odpoveďami. Je nejaká možnosť,že sa Zachary zmenil kvôli mne? Nie,nie to určite nie! Prečo svoje zvieracie pudy obmedzoval kvôli mne? Že by ho tak dojalo to,čo som mu povedala? Je možné,že som naozaj ranila jeho nadpriemerné ego? Táto myšlienka ma donútila pousmiať sa,to jeho ego by potrebovalo zhodiť.

Aspoň pre nejakú zablúdenú dušičku, ktorá číta tento príbeh a zaujíma sa o to, ako to ďalej bude s Victoriou a Zacharym pokračovať tu je ďalšia časť. ✍️ WM

Beauty And The BeastWhere stories live. Discover now