Summer sediac oproti mne niečo neustále ťukala do mobilu. Posunula som sa nižšie na stoličke a vzala do rúk šálku s kávou. Po niekoľkýkrát som si znovu prezrela malú kaviareň, do ktorej chodíme už dlhšiu dobu. Občas som sem zašla aj s Lucasom, no ten so mnou už očividne nechce mať nič spoločné. Táto malá kaviereň na rohu ulice susediaca s kvetinárstvom a antikvariátom je to najlepšie miesto na piatkové popoludnie. Položila som šálku s kávou na stôl nespúšťajúc z nej pohľad. "Summer?"pozrela som na moju kamarátku, ktorá mi však vôbec nevenovala pozornosť. Naklonila som sa k stolu,"Summer Dylanová." Nič, to dievča má úplne ignoruje. Oprela som sa a končekom prstu prechádzala po okraji šálky. Už ma to tu prestáva baviť, zavolá ma na kávu, no vôbec nekomunikuje. Mohla rovno povedať, že sa len niekde potrebuje zašiť. Položila som peniaze na stôl a bez slova odišla, nemalo zmysel ďalej tam sedieť. Aj tak si určite vôbec nevšimla, že som odišla.
Pomalým krokom som šla cez mesto smerom domov. Pozorovala som ľudí okolo, ako sa niekam náhlia, zhovárajú sa alebo nervózne hľadia do svojich mobilov. V slúchadlách mi hrali skladby od klasikovk,ktoré dovolili mojim myšlienkam voľne prúdiť. Dlho som však neuvažovala a užívala si súzvuk hudobný nástrojov bez akéhokoľvek spevu. V mysli som videla prsty virtuóza ako ladne hladia klávesi piána. Pomocou hudby som si okolo seba vytvorila akúsi bublinu, ktorá ma oddeľovala od okolitého sveta. Sveta, do ktorého ma vtrhol náraz môjho tela o iné. Okamžite som si strhla slúchadlá, aby som sa mohla ospravedlniť človeku, do ktorého som vrazila. Keď som sa však pozrela na tvár stojacu predo mnou, snažila som sa čo najskôr odísť.
"Victoria", bežal za mnou a bolo ho počuť aj cez inštrumentálnu skladbu, ktorá mi znela v ušiach. Ignoruj ho a kráčaj ďalej, ignorun ho! Zrazu stál predo mnou. Držal ma za zápästia čím mi bránil v odchode. "Victoria porozprávajme sa ako normálny ľudia," surovo mi vytrhol slúchadlá z uší.
"Zachary, my dvaja sa nemáme o čom rozprávať," stále som sa pokúšala vymaniť z jeho prisilného zovretia. Nadvihol obočie: "a čo toto?" Skôr ako som stihla akokoľvek zareagovať, jeho teplé pery sa tisli na tie moje.Ešte stále si do toho nespadla, drahá Victória? 🤔🙄 WM
YOU ARE READING
Beauty And The Beast
RomanceOn bol ten,ktorý mal neustále problémy,ten ktorý bol v riaditeľni ako doma,ten ktorý keď niekoho zbil šiel do posilňovne,aby jeho ďalšia obeť dostala menej úderov,ktoré budú omnoho bolestivejšie. V niektorých situáciach mi pripomínal divoké zviera,z...