Sedela som v Summerinej izbe pred zrkadlom. Na okolo hrala hudba, všade bolo rozhádzané oblečenie a moja kamarátka mi pramienok po pramienku vyrovnávala vlasy. Ani jedna z nás nič nevravela, len sme pomaly sledovali ako plinie čas na hodinách.
Zopár mesiacov dzadu by ma Summer musela dlho prehovárať a aj tak by som jej odriekla, no dnes som bola ja tá, ktorá prehovárala ju. Prehovárala som ju ísť na párty k Timothymu. Pravda, nemusela som ju prehovárať tak dlho ako ona mňa, ale aj tak.
Teraz som sama živím dôkazom, ako veľmi sa človek môže kvôli niekomu zmeniť. Niekto sa zmení k horšiemu, niekto k lepšiemu, nikdy to nie je výhra. Pretože vždy keď sa človek zmení umrie kúsok z jeho duše, vypovie mikrometer jeho srdca a na pokon je obrazom, ktorý všetci chceli mať. Je tým kým má byť, no bez všetkého čím kedy bol. Ideál bez duše, ktorý si to neuvedomuje a ženie sa za falošnou vidinou šťastia. Presne to som teraz robila aj ja, no nemám na to právo? Zranená, odkopnutá, podvedená a zlomená mám predsa právo sa trochu odreagovať. Spraviť zopár hlúpych rozhodnutí, ktoré budú len rozmarom mladosti.
Summer dotiahla posledný detail na mojom výzore. Je čas vyraziť! Objednali sme si taxík, pretože v lodičkách by sme to dnes pešo veru nezvládli. Čím bližšie sme boli k Timothyho domu, tým viac som bola nervózna. Nebola som si však 100% istá, či je moja nervozita spôsobená pravdepodobným stretnutím so Zacharym alebo len obavami z toho, ako to dnes celé dopadne. Keď taxík zastal, chvíľu som zvažovala či vystúpim, no Summer mi nedala na výber. Ledva som sa spamätala, už sme sa brodili utrobami domu plného podgurážených ľudí a hlasnej hudby. Všetka nervozita obadla, keď ma Summer vtiahla do tanca. Zmyselná melódia a príjemný hlas neznámeho speváka mi dovolili naplno sa uvoľniť. V tom momente som vnímala len hudbu, rytmus a to ako hýbem bokmi. Nič iné v tom momente nexistovalo. Na malý moment som sa cítila stredom vesmíru. Stredom vesmíru, ktorý sa točil len a len okolo mňa.
Hlasná hudba, tanec a alkohol. Nič z toho mi nebolo blízke a predsa som sa dnes cítila tak spokojne, prirodzene. Summer sa na malý moment kam si vyparila. Neunúvala som sa ju hľadať, veď ak bude chcieť najde ma. Po stávajúc pri kuchynskom ostrovčeku s občerstvením sa v dave zazrela známu tvár.
Timothy sa so širokým úsmevom na tvári brodil medzi ľudmi raziac si cestu ku mne. Najprv si ma bez slova premeral :"ale ale maličká, rozchod ti tuším prospel." Teraz už stal tesne predo mnou. "Timothy poď radšej ďalej", Colinova ruka ťahala organizátora dnešného večera preč. "Len nech zostane", Colin na mňa prekvapene pozrel :"hádam vam sám kráľ kretenov nezakázal sa so mnou rozprávať?!" Timothy sa víťazne usmial na svojho kamaráta :"maličká má pravdu, nikto nám nič nezakázal". "Timothy prestaň!" chvíľu som sa bala, že sa tí dvaja začnú biť.
Krásnu sobotu vám prajem.🤞
Viem, že posledné dni neboli dvakrát najpoužívanejšie, ale sú to tie správne dni na oddych, nejakú činnosť doma a aj napriek všetkým starostami sa v knižnom svete dá zažiť vždy niečo nové a nevídané. ❤️ Dúfam, že vás dlhšia odmlka od tohto pribehu neodradila a radi s a pozriete aj na ďalšie pokračovanie. 😊 Každopádne dávajte si všetci pozor, pretože zdravie je teraz to najdôležitejšie 💉 WM
KAMU SEDANG MEMBACA
Beauty And The Beast
RomansaOn bol ten,ktorý mal neustále problémy,ten ktorý bol v riaditeľni ako doma,ten ktorý keď niekoho zbil šiel do posilňovne,aby jeho ďalšia obeť dostala menej úderov,ktoré budú omnoho bolestivejšie. V niektorých situáciach mi pripomínal divoké zviera,z...