"Holky, víte, kdo sem bude chodit do školy? Můj úžasnej Vadim! No nebude to skvělý?" úplně se rozplývala nad vidinou, že ho hned bude líbat a nad dalšíma detailama, co se nechci dozvědět ta kráva Mackenzie. "To bude super!" odkývala mi s úsměvem na tváři moje kamarádka i spolubydlící Tasha. "Tash! Jak s ní můžeš souhlasit proboha?" nevěřila jsem vlastním uším. "Ale vždyť to bude opravdu fajn! Aspoň ho líp poznáš! Jo, sice má svoje mouchy, ale ty máš taky ňáký mouchy Katie."
"Fajn, ale nic neslibuju, jasný?"
"Já věděla, že tě přemluvím" rozzářila se Tash. Já jsem z toho tolik zas odvařená nebyla. Nový kluk, POPULÁRNÍ youtuber, co bude holkám motat hlavu a udělá si z nich soukromou děvku a ony s tím souhlasí jen pro to, aby byly slavné, že se vyspaly s Vaďákem. Jen jsem nad tím protočila panenky a připravila si věci na další hodinu. "Tash, připrav si a srovnej si to, jinak bude zas mít Němčouřice přednášky."
"No jó, no jó, pořád." zakoulila očima Tash. "Dobré ráno studenti." rozzářila se Němčičková. "Dobré ráno Magistro Němčičková." řekli jsme sborově. "Sednout." mávla na nás rukou a napila se svého oblíbeného mátového čaje. "Tak, dnes si rozebereme lomenné výrazy hezky od začátku, jak se ukázalo v minulém testu, někdo si stále nedokáže zapamatovat látku, která se učila na základní škole." řekla s hodně velkou ironií v hlase. "Co kdyby nám ukázala svou znalost lomených výrazů například... slečna Šťastná?" zařvala přes celou třídu a hodila po mně kus křídy, protože jsem si kreslila do sešitu a absolutně nedávala pozor. Kurva. "Katie, vzorečky znáš. Jsou to vzorečky, nebo vytýkání. To zvládneš." zachraňovala mě na poslední chvíli Tasha. Co nejpomaleji jsem se šourala k tabuli s křídou, co po mně Němčourová hodila. Fajn. Vzorečky Katie, vzorečky. Opakovala jsem si pořád dokola. "Dobře, takže to je teda... Ehm... Vzoreček á na druhou plus bé na druhou, neboli á mínus bé, krát á plus bé?" znejistěla jsem. "No, pokračuj dál."
"Nebo, když v příkladě není vzoreček, tak vytýkáme?"
"No, co dál..."
"No,..."
"Dobrý den, slečno Němčičková, tady máte nového studenta. Tady je jeho složka a já už nebudu rušit." skočila mi do řeči zástupkyně.
"Dobře Šťastná, můžete se posadit." oznámila mi Němčourová a já si šla sednout. Ufff. Sice toho kluka nenávidím, ale jsem mu pro jednou vděčná. To má u mně schovaný. "Díky Bohu." pošeptala jsem Tash do ucha. "Katie, nechci ti nic říkat, ale Vadim na tebe celou dobu koukal, dokonce i teď!" byla nadšená Tash. Podívala jsem se na něj a Tash měla pravdu. Furt se na mně koukal, když mohl. Když se podíval po druhé, hodila jsem na něj grimasu nečum a on se jenom usmál. Blbec. Nestojím, abych něco měla s youtuberem, jsem přece zadaná.
ČTEŠ
Válka S Vadimem
FanfictionJedno slovo. VADIM. To vystihuje snad asi každý pocit v těle bláznivý fanynky. Lásku, smutek, nenávist, strach...