Co mi tím chtěl naznačit? Nemysli si, že se mě jen tak zbavíš. Pořád mi to kolovalo hlavou jako v jednom kruhu. Nenene Katie, vyžeň to z hlavy a zkus usnout. Po půl hodině jsem to vzdala a šla si do kuchyně uvařit ovocný čaj. Pořád na tu větu musím myslet. Tak jen stojím u linky, míchám si lžičkou čaj, koukám z okna na světla a poslouchám ruch velkoměsta. "Už zas nemůžeš lásko spát?" zeptá se mě Matt a obejme mě okolo pasu.
"To nic není." usměju se na něj.
"Jen aby. Posledně, když jsi trpěla nespavostí jsi nespala pomalu 3 dny za sebou. Řekla bys mi, kdyby se něco stalo, že?"
"Samozřejmě."
"Budu ti věřit. Půjdem spát, nebo už budem vzhůru?"
"Jdi si klidně lehnout."
"Tak stejně bych za hodinu a půl zase vstával."
"To už je tolik?!"
"Ano lásko, je půl šesté."
"Panebože."
"Celou dobu ses převalovala a kopala jsi do mně." zasmál se.
"Promiň zlato, víckrát se to nestane."
"No, aspoň jsi mi nebrala peřinu, nebo jsi mi nezalehla ruku."
Jenom jsem na něj hodila nevěřícnej pohled a sedla si do obýváku na pohovku. Matt za mnou přišel a sedl si vedle mně.
"Nebolí tě hlava, takhle náhodou?"
"Ne, proč?"
"Tak to je dobře." zazubil se a začal mě líbat.
"Ne zlato, dnes ne, nespala jsem celou noc. Odpoledne, ano?"
"Slibuješ?"
"Jo, čestný skautský."
"Stejně se nebudu moct dočkat, až mi konečně dáš."
"Nebylo to včera ráno, co jsme spolu měli sex?"
"No dobře, ale kluci ho maj i dvakrát, nebo třikrát denně!"
"Ale kluci chodí se svojí holkou už několik let, nebo to dělají s kamarádkou s výhodama!"
"My spolu chodíme půl roku!"
"Fajn. Nechci se s tebou hádat o sexu. Jestli chceš, můžeme se rozejít a ty by si měl s kamarádkou s výhodama sex i pětkrát denně."
"Ale notak Katie. Nebuď taková. Jen chci to, co mě s tebou nejvíc baví."
"Dobře, v půl pátý přijď za mnou do šaten a jen co přijdem domů, tak na to vlítnem, platí?"
"Takhle se mi líbíš." zazubil se.
"Jo, zlatý časy, když jsme byli jen kamarádi."
"Jo, to tvoje maličká taky zažila věcí."
"Blbečku!" hodila jsem po něm polštář.
"No nic, já se jdu osprchovat. Kdyby jsi mi chtěla dělat společnost, bude odemčeno."
"Mmmhmmmm..." zamručela jsem, když jsem pila čaj.
Ani náhodou jsem za ním nechtěla jít a mít ranní sex. Jsem dost vyčerpaná a budu ráda, když se dostanu do školy po svých. Dopila jsem čaj, oblíkla se a připravila si věci do školy do baťohu. Dneska jsem se rozhodla, že si nakůlmuju vlasy. K tomu jsem si dala hodně podzimní barvu stínů (hnědou), klasické linky, řasy jsem si vytočila a nandala si řasenku na mega objem. To všechno jsem završila hnědou rtěnkou v podobné barvě, jako mám stíny. Přemýšlím, jestli si vezmu boty na podpatku, abych ještě víc naštvala Vadima. Na sobě mám volné tričko, kde je vidět rameno a ty nejuplejší jeany, co jsem ve skříni našla. Vzala jsem si zase hnědé semišové lakýrky na podpatku. "Kdybych nemusel už jít, tak z tebe to oblečení hned strhám a rozdám si to s tebou přímo tady a teď, jak jsi vyzívavě oblečená."
"Beru to jako pochvalu." řekla jsem a schválně se pomalu ohla a zase narovnala.
"Proč mě takhle mučíš?" zaúpěl.
"Aby ses těšil na pátou. Typla bych tak dvě, tři kola, než se odvaříš."
"Bodejť by ne, když mi nedovolíš trénovat."
"Jdi už, ať nepřijdeš pozdě."
"Pusu."
Dala jsem mu pusu a on odešel. Sakra, proč jsem z jeho keců pomalu nadržená?
No nic. Dnes vyjdu dřív, protože si musím koupit ve městě něco k jídlu a kafe, takže musím minimálně jednou přestoupit a to stojí čas. Beru klíče a zamykám byt. Doufám, že se dnes Vadim neudrží na uzdě, jinak jsem ze sebe udělala šlapku zbytečně.
ČTEŠ
Válka S Vadimem
FanfictionJedno slovo. VADIM. To vystihuje snad asi každý pocit v těle bláznivý fanynky. Lásku, smutek, nenávist, strach...