Probudila jsem se v posteli. V posteli? A nahá?! Pane Bože. Rychle jsem se zabalila do peřiny a šla do kuchyně. V kuchyni balo prázdno a jen jsem slyšela hlasy z druhého pokoje. Chvilku jsem poslouchala a pak jsem pomalu otevřela dveře. Před kamerou jsem uviděla Tomáše, Honzu a Vadima. Točili nějaký video, netuším, o co šlo. "Ehm... Zlato, mohl bys na chvilku?" vykouknu jen hlavou ze dveří. "Nepočkalo by to chvíli?" koukl se na mě a pak na kameru. Mojí odpovědí bylo otevření dveří dokořán a poukázání na sebe jenom v peřině. Kluci jen pronesli svoje Ooooo. A Vadim se konečně zvedl. Překvapení pro mně bylo, když otevřel skříň a vyndal mi moje oblečení. Měla jsem tam všechno! "Vadime? Jakto, že u TEBE v bytě mám všechny SVOJE věci?" nechápala jsem.
"A proč si myslíš, že tě kluci vytáhli ven?"
"Já nevím, protože jsem jim padla do oka? Že jsem třeba fajn?"
"Ale to jsi lásko, to víš, že jo. Jen jsem tě potřeboval zdržet, abys byla překvapená." přitáhl si mě do obětí a políbil mě do vlasů.
"A Vadimě, ehm... Bylo, bylo včera, ehm... Něco?"
"Ne, ani jsem nestihl tě přemlouvat." zasmál se. "Když jsem tě probudil, málem si mě sežrala i s botama. Byla jsi nepříjemná, všude si okolo sebe kopala, nechtěla jsi z auta. Pak jsi zas usla a já jsem tě odnesl do postele. Než jsem přišel zesdola, abych dal nahoru tašku, tak jsi ležela nahá v posteli. Tak jsem tě tak nechal a už raději nebudil." chytil záchvat smíchu. Cítila jsem se nehorázně trapně. Vím, že to dělávám, když jsem hodně unavená a usnu, ale že se to stane u Vadima, to jsem fakt nechtěla. "Takže mě kluci mají rádi?" rozzářily se mi oči.
"To víš, že jo. Kdo by tě neměl rád?"
"To nevím. Mackenzie určitě." zašklebila jsem se.
Vadim se jen zasmál a nechal mě, ať se obleču. Koupelnu jsem našla sama, byla hned naproti ložnici. Vzala jsem si černé tílko, modrou košili a černé, vzorkované legíny. Jakmile jsem si zalezla do koupelny, zamkla jsem na dva západy. Nechci, aby jsem se stala výstavním kouskem dne. Snad mě chápete. Osprchovala jsem se, vylezla ze sprchy a namalovala se. Vadim se nejspíš dostal do bytu Matta klíčem od Tash. Jednou, když na tom byla psychicky špatně, tak jsme jí u nás nechali, dokud se nepostavila na vlastní nohy. Nakonec jsem jí klíč nechala na důkaz, že se může kdykoliv vrátit. Vadim určitě informoval ji. Taky mu musela říct, kdy Matt chodí do posilky. Každé úterý, čtvrtek a sobotu. Odchází tak ve čtyři a vrací se vždy v devět, je tam vždy až do zavíračky. "Chytrá Tash." pomyslela jsem si, když jsem si čistila zuby. Pak jsem si svoje červené, kudrnaté vlasy svázala do culíku a vyšla z koupelny. Vzala jsem si z ledničky jogurt a šla si s ním sednout na balkón. Bylo hřejivé letní ráno. Slunce krásně zářilo a já se cítila jako nikdy za celý vztah s Mattem. Byla jsem spokojená a taky hlavně šťastná.
ČTEŠ
Válka S Vadimem
FanficJedno slovo. VADIM. To vystihuje snad asi každý pocit v těle bláznivý fanynky. Lásku, smutek, nenávist, strach...