15. Ruský speciál?

23 0 2
                                    

Ještě chvilku jsem se vyhřívala na sluníčku, než se kluci po dotočení videa vrátili do kuchyně. "Vadime, co natočit ruskej speciál?" zeptal se Honza. "Jo, to by šlo. Ale s kým?" zeptal se Vadim.
"Né, hlavně to ne! Ať vás to ani nenapadne vyslovit!" zatrhla jsem. "Proč zlato? Ty víš s kým, nebo co?" zeptal se mě Vadim.
"Jo. S Radym. Že ano, Tomáši?!" naštvala jsem se.
"Jo, s Radym. Co je na tom špatnýho? Vždyť ho máš ráda Katie. Tak o co go?" odpověděl Tomáš.
"Nenávidí Vadima, vždyť to kluci víte!"
"Jo, ale ani ho nepoznal, jen se přidal k lidem, který to o něm tvrdili, že je špatnej a takový věci."
"Hej lidi, já jsem tu taky..." upozornil na sebe Vadim.
"Prostě se mi to nelíbí. Schluss, konec, domluvila jsem!" řekla jsem a šla do ložnice. Práskla jsem s dveřma a švihla sebou na postel. Chvilku jsem si hrála s cípem peřiny, než jsem se zvedla a šla si pro notebook. Když jsem ho zapla, našla jsem už sestříhaný Vadimův vlog ze stěhování mých věcí. Ani jsem nevěděla, že s sebou měl kameru a stativ. Ještě ho nevydal na youtube, to bych o něm věděla. Chvilku jsem přemýšlela, jestli si to mám pustit, ale nakonec mi to nedalo.
Video:
"Čauky lidi, dneska jsem tu zase, máme tu vlog. Jak už všichni víte, jsem nějaký ten pátek s jednou nejúžasnější holkou, Katie. Sám bych vám jí představoval až po delší době, až by to bylo "officiální", ale bohužel se můj vztah s ní dostal na veřejnost moc brzy, takže o ní víte. No, ale abych to už neokecával. Dneska je pro mně velký den, protože je Katie dneska propouštěná z nemocnice kvůli úrazu hlavy, když ve škole uklouzla na podlaze a udeřila se hlavou o skříňky. Nechali si ji na pár dní na pozorování, ale už je v pořádku, takže mi ji dnes pustí domů. No a jelikož má vlastní byt s jejím bratrem, takže ji chci k sobě přestěhovat. No a já vás dneska vezmu s sebou...! Jen obvolám pár lidí, vše zařídím a za chvilku se vám ozvu." dořekl Vadim a já jsem uslyšela cvaknutí dveří. Rychle jsem stopla video a podívala se, kdo přišel. Vadim.
"Zlato, proč jsi na Radyho naštvaná?"
"Ale já nejsem na něj naštvaná... jenom vím, jaký má na tebe názor... a ano, vím, že je fajn... ale stejně se mi ten nápad nelíbí."
"Ale notááák...," lehl si ke mě a přitulil se, "nebuď naštvaná. Vždyť to bude jedno video. A zavoláme ještě Edwardovi. Hmm? Nebudeš ráda? Vždyť vím, jak jsi ve škole hltala naše společný videa!" popíchl mě.
"Ano, ale nemysli si, že jsem do tebe byla zažraná už předtím!" šťouchla jsem do něj.
"Jojo, jasně, určitě! Prosímtě, přiznej to, že jsi mě žrala už předtím!" zasmál se.
"Nene! To není pravda!" smála jsem se a sedla si na něj obkročmo, abych se mu dívala do očí. Ruce jsem mu držela vedle hlavy a upřeně se mu podívala do očí. Chvilku jsem se mu takhle dívala do očí a pak jsem očima zabrouzdala na jeho plné rty. Vadim si toho všiml a políbil mě. Já jsem povolila stisk jeho zápěstí a on mě automaticky převalil pod něj, takže jsem měla omotané nohy okolo pasu a Vadim mi jezdil rukama po stehnech, mezitím, co mi líbal krk. Byla to nezapomenutelná chvilka... Do té doby, než se objevila Vadimova matka ve dveřích.

Válka S VadimemKde žijí příběhy. Začni objevovat