deel 2

247 3 0
                                    

Pov Lisa

10:45 word ik wakker. Ik ga snel wat eten en huiswerk maken voor na de vakantie. Een half uur later sta ik alweer bij de stallen. Ik ruim de poep van de pony's op, vul de water/voerbakken en veeg de stal aan. Daarna haal ik de pony's uit het land en zet ze in de stal. Het fjord zadel ik op om te gaan rijden. Als ik de zadelkamer binnen kom zie ik een grote puinhoop. O nee he, zeg ik, nu moet ik dat straks ook nog opruimen. Zodra ik aan het trainen ben zie ik een auto heel langzaam voorbij ons huis rijden. "Ik meende dat ik die auto al eerder heb zien langsrijden" zeg ik tegen mijn fjord.

Pov Gerard

Ik ben ondertussen in Friesland als ik wordt gebeld door Harry. Hij zegt dat de pers is binnen gedrongen en dat de bewakers de jongens naar een hotel zullen brengen. Ik schrik me kapot en zeg dat ik zo snel mogelijk een rustige plek vind. Door het telefoontje ben ik helemaal afgeleid en heb ik niet goed opgelet dus rijd ik maar terug richting de snelweg. Opeens zie is een grote boerderij tussen allen bomen staan. Voor bij de weg rijd een meisje, ik schat rond de 16 jaar, op een paard. Het is hier wel erg rustig al ze zo vlak bij de weg rijden denk ik. Dit zou nog wel eens best de plek kunnen zijn waar we naar zochten. Eerst maar eens overleggen met de bewoners en de jongens.

-----------------------------------------------------------------------

one direction and horses (fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu