deel 6

176 1 0
                                    

Pov niall

Het is 7 uur en ik word wakker. Gisteren was super gezellig. Maar toch blijf ik steeds denken aan Lisa. Ik ga maar voor het zolderraam zitten. Een paar minuten later besluit ik naar beneden te gaan om maar vast te eten. Als ik beneden ben zie ik dat Lisa op het punt staat om naar buiten te gaan. Als ze mij ziet moet ze blozen en ik vraag of ik mee naar buiten mag. Ze antwoord, "tuurlijk mag je mee". Zo ga ik met haar mee naar de paarden.

Pov Lisa

niall gaat mee naar buiten en ik moet weer blozen ookal wil ik dat niet. Ik zeg tegen hem dat hij beter even met de hond kan spelen omdat ik de poep moet ruimen. Maar hij zegt "wil je soms beweren dat beroemde mensen geen paardenpoep op kunnen ruimen?" Ik andwoord "ja". Dus we houden een wedstrijdje wie het schoonste land heeft. De jury bestaat uit Liam louis en Harry. Ik ben binnen een kwartier klaar en je ziet zelfs geen mini drol meer liggen. Niall doet er wel een uur over dus kan ik mooi nog even met hulp van de andere jongens de waterbakken vullen en de paarden in het land zetten. De jury stemt mij in als winnaar. Terwijl Harry tegen nial zegt dat hij nooit had kunnen geloven dat niall paardenpoep heeft opgeruimd. "Dankje voor de hulp" zeg ik tegen hem en ik zie hem blozen. Hij is zo schattig als hij bloost. De jongens gaan wandelen in het bos en ik ga trainen.

Pov Harry

Als we hebben gezegd dat Lisa de winnaar is, bedankt ze niall voor zijn hulp. Als ze dat zegt zie ik hem blozen. Hij is verliefd denk ik. Lisa gaat trainen en wij gaan wandelen in het bos naast hun huis. Nu kan ik mooi even met niall praten. Ik vraag de jongens of ze niall ook hebben zien blozen en ze antwoorden allemaal van ja. Niall kijk vreemd om zich heen en we roepen tegelijk aarde aan niall en we barsten in lachen uit. "Waar was je met je hoofd niall. Bij je prinses op het zwarte paard?", lach ik. Ik zie dat hij verlegen om zich heen kijkt en wij beginnen te zingen, "niall is verliefd. Niall is verliefd." Snel zegt hij ssssst en we zijn allemaal stil. "Oké oké ik vind haar leuk. En wat dan nog. Ik kan haar toch niet krijgen want ze voelt toch niks voor mij" zegt hij fel. "Tuurlijk wel "zegt louis. "Heb je haar dan niet zien blozen toen je hier voor het eerst uit de auto stapte."  "Sssst we zijn vlak naast het huis" zegt niall. "Sorry" roepen we.

---------------------------------------------------------------------------------------

one direction and horses (fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu