deel 22

42 0 0
                                    


Pov louis.

Gisteren wou niall niks eten. Dat is niks voor hem. Hij eet altijd. Harry heeft het ons verteld en we zijn met z'n allen naar boven gelopen. Na lang zeuren heeft niall toch de deur open gedaan en alles verteld. Ik vind het echt rot voor hem. Gelukkig heeft Lisa vanmorgen wel een super lief berichtje gestuurd.

Hey boys.

Ik ben veilig aangekomen in nederland en ik ben nu weer at home. Veel tijd om te typen heb ik niet want ik MOET naar de paarden nu. Mis you all(vooral niall). Love you!xxxxx

Ik ben blij dat ze veilig is aangekomen maar ik vind het nog steeds rot voor niall. Ik hoop dat ze snel weer terug komt. Ze is net familie voor ons geworden dus we missen haar allemaal. Ik ga maar kijken of Femke online is op skype dan kunnen we misschien even met de girls praten.

Pov Lisa

Daar ben ik weer. Thuis! At home! Ik ben blij om mijn ouders weer te zien maar ik mis niall en de boys super erg en dan is een van de paarden ook nog eens ziek. Ik loop naar de stallen. Femke zit verdrietig bij de pony's. Is de dierenarts al geweest vraag ik? Ja uit het onderzoek haalden ze dat het droes is zegt Femke. Droes! Levensgevaarlijk! Hoe erg is het vraag ik maar. Hij is over het ergste heen maar er moet constant bewaking zijn. En de andere pony's moeten uit de buurt blijven want het is ook besmettelijk. Ik zie dat ze de hele nacht in de stal heeft gezeten dus zeg ik maar dat ze naar bed kan gaan. Ik blijf wel in de stal. Ze kijkt me dankbaar aan en we geven elkaar een knuffel. Femke loopt naar binnen. Dan hoor ik opeens een geluid van onder het hooi waar ik op zit. Ik zie opeens dat Femke gebeld word door louis. Ik besluit maar op te nemen.

Louis: heyy Lisa. Waar is Femke?

Lisa: heey louis. Femke slaapt even. Ze is zo lief geweest om de hele nacht de paarden in de gaten te houden dus ik heb haar naar bed gestuurd.

Louis: oké wens je haar wel veel kusjes van me?

Lisa: tuurlijk ;) zal ik doen.

Louis: wil je ook nog even met de anderen skypen?

Lisa: JA TUURLIJK!! Ik mis jullie nu al<3.

Niall: HEEY LISA!!! Mis you SO much!!

Lisa: HEEY NIALL!!!! Mis you to!! Waar zijn de andere boys.

Liam: HEEY!!!

Harry: HEYY LISA!!!

Niall: daar zijn ze dus!

Lisa: HEY BOYS! Sorry ik moet nu gaan volgens mij willen de paarden hopelijk eten. Succes met de tour. Hou me op de hoogte via whatsapp of skype. Kusjes aan niall. Love you! Bye!

Ik hoor nog een doei van de jongens terug en ik sluit af. Ik loop met wat eten naar de paarden en ik hoop dat ze willen eten en dat niet alle pony's nu zijn besmet. Gelukkig willen ze eten.


one direction and horses (fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu