deel 23

51 0 0
                                    

(Tijdsprong 1 maand)

Pov Liam.

Het is bijna tijd. De tour zit erop. Vanavond komen we waarschijnlijk aan in Nederland. Over 10 minuten mogen we het vliegtuig in. Het is 8 uur vliegen vanuit new York naar Schiphol. Gelukkig reizen we met z'n alleen eerste klas. Ook Laura en Fleur gaan gelukkig met ons mee. Niall is echt super hyper omdat hij nu eindelijk Lisa weer kan zien. Ik ben ook super blij. We hebben deze maand wel contact gehouden via skype maar dat is niet echt geweldig. Dat we nu naar Nederland gaan is een verassing voor Lisa en Femke. Liam niet dromen. We mogen het vliegtuig in. Hoor ik van niall die het super hard in mijn oor schreeuwt. Eenmaal in de lucht val ik in slaap. (8 uur later) LIAM WAKKER WORDEN!! Ik schrik me kapot van louis niall en Harry die tegelijk in mijn oor schreeuwen. We stappen uit het vliegtuig en we worden door de beveiligers naar de limo begeleid. Super die fans maar soms zijn ze echt heel irritant. Ik hoop dat Lisa en Femke nog geen tv hebben gekeken want dat zou de hele verassing verpesten.

Pov Femke

We zijn de hele middag met de paarden bezig geweest. Als we in het huis wat drinken gaan halen zegt Lisa haar moeder dat we even met een picknickmand, die ze trouwens al kaar heeft gezet, naar de ruïne moeten gaan. Wat ben ik daar lang niet geweest. Na al dat gedoe met de paarden en de boys heb ik er ook niet meer aan gedacht. Super bedankt mam zegt Lisa tegen haar moeder voor we vertrekken. Hoe zou het er uitzien na zo'n lange tijd vraag ik Lisa. Ik heb geen idee zegt ze terug. Als we bij de ruïne komen zien we dat het er nog super leuk en netjes uitziet. We lopen naar binnen en als ik daar sta val ik bijna flauw. Was dit een droom? Of een nachtmerrie? Zou dit wel echt zijn? Dit meen je niet!


one direction and horses (fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu