Pov niall
De clip is af! Door Lisa is het echt prachtig geworden. Vanmiddag ga ik ons idee aan Gerard voorstellen. Ik hoop dat hij haar een loon ofzo kan geven. Ze verdient het echt. Als ze wakker word zeg ik goedemorgen. Ze zegt goedemorgen terug. Wat heeft ze een mooie ochtendstem. We kleden ons om en we gaan naar beneden. Daar hebben de anderen een verassing voor ons. Ze hebben een super uitgebreid ontbijt gemaakt. Inclusief croissants. Heerlijk zeg ik en Lisa noemt me weer vreetzak. Sorry zeg ik, het ziet er ook ze lekker uit. Als we ons ontbijt op hebben gaan we naar de paarden. We helpen Lisa met de paarden. Wie gaat mee op buitenrit vraagt ze. Iedereen kijkt verbaast maar ik zeg jaa graag. Lisa zegt tegen de anderen dat op buitenrit betekend in het bos rijden. Iedereen stemt in en ik zadel samen met Lisa 4 paarden. Als we allemaal zitten zegt Lisa dat we achter haar aan moeten rijden. Het is prachtig weer dus we gaan naar het meertje. Lisa verluisterde dat ze onze geheime plek ook aan de anderen wilde laten zien. Dus we rijden nu richting de ruïne. Als Lisa zomaar dieper het bos in gaat schrikken de anderen en ik moet grinniken. Als we bij de ruïne komen vangen Liam en Harry vliegen en louis zegt dat het een sprookjesplek is. Iedereen gaat naar binnen en we gaan met z'n allen op de kussens zitten. We bedanken Lisa voor de prachtige plek. Iedereen houd een groepsknuffel.
Pov louis
Lisa laat ons de geheime plek zien. Het is een sprookjesplek met een oude ruïne en een meertje. We gaan met z'n allen naar binnen en we gaan op de zachte kussens zitten. We bedanken Lisa voor het bekend maken van deze prachtige plek. Zo belanden we in een groepsknuffel. Lisa heeft een zadeltas met eten en drinken mee. We schenken drinken in en proosten op one direction en Lisa. Als we weer thuis zijn zegt niall dat hij even weg moet. Waar hij naartoe moet is een verassing zegt hij. Een uurtje later is hij terug. Ik heb goed nieuws en slecht nieuws zegt hij als we met z'n allen in de woonkamer zitten. Begin maar met het goede nieuws zeggen we. Het goede nieuws is dat Lisa officieel onze ICT-bewerker is en daarom krijgt ze ook loon van Gerard. Tussen haakjes moet je wel even je rekeningnummer geven zegt niall tegen Lisa. Iedereen klapt en Lisa moet blozen. En het slechte nieuws vragen we. Het slechte nieuws is dat we morgen weg moeten van deze prachtige plek. Iedereen is bedroefd maar we beloven elkaar dat morgen een topdag gaat worden.
-----------------------------------------------------------------------
JE LEEST
one direction and horses (fanfiction)
Fanficwat als je een paardenmeisje bent en woont in een grote boerderij? en wat als one direction een vakantie zonder pers wil? Lisa is een paardenmeisje en op een dag komt one direction vakantie vieren op hun boerderij. zouden de jongens een vakantie op...