Pov Lisa
Het is ochtend. We hebben samen ontbeten en nu moeten we de tas inpakken. Ik ben blij dat ik mee mag maar ik ga thuis super erg missen. Louis en Harry hangen nu de camera's op in de stal. Ik heb mijn tas bijna ingepakt. Als ik naar beneden loop zie ik Femke. Hey zeg ik, ik ben Lisa. Hallo, ik ben Femke. Kom ik zal je kamer laten zien zeg ik. Als we boven zijn staat ze verbaast te kijken. Wat een grote kamer zegt ze. Ik zeg veel plezier hier. Dat je een mooie tijd mag beleven. Bedankt zegt ze. Mijn ouders zullen je alles bij de paarden uitleggen maar ik moet nu gaan. Oké zegt Femke. Veel plezier op tournee, en wil je misschien iets voor me doen? Wat kan ik doen zeg ik. Zou je een goed woordje voor me willen doen bij Louis? Ben je verliefd vraag ik uitdagend. Ssst zegt ze, ja maar ik weet niet wat hij van me vind daarom vraag ik dat goede woordje ook. Tuurlijk zeg ik. Ik zal het hem voorstellen. Bye. Ik ga naar de zolder waar de jongens klaar zijn met inpakken. Laten we naar de ruïne gaan zeg ik. Iedereen gaat mee. Ik vraag of Femke ook mee mag. Dat mag best zegt Louis en ik zie hem blozen. Ik haal Femke en we vertrekken. Bij de ruïne staat ook Femke verbaast te kijken. Ik zeg tegen haar dat ook vriendinnen hier best mogen komen en we knuffelen elkaar. Als de anderen zeggen dat ze even een rondje om het meer willen lopen blijven Femke en ik alleen achter. Ik heb goed nieuws zeg ik tegen haar. Vertel zegt ze snel. Ik denk dat Louis ook verliefd is op jou. Toen ik aan hem vroeg of je ook mee mocht naar de geheime plek zei hij ja tuurlijk en moest hij blozen. Wil je het vragen stammelt Femke. Tuurlijk zeg ik. Als de anderen weer terug zijn ga ik met Louis buiten staan. Louis vraagt waarom ik met hem naar buiten wilde.
Pov Louis
Als we een rondje om het meer hebben gelopen zonder de meiden wil Lisa met me praten dus we gaan buiten staan. Ik vraag wat er is en ze antwoord dat ze wel kan zien dat ik verliefd ben. Ik moet een beetje blozen en vraag haar op wie dan? Op Femke zegt ze. Sssst zeg ik ze mag het niet horen. Hoezo niet vraagt ze. Omdat ze mij toch niet leuk vind, zeg ik. Dan heb ik goed nieuws voor je zegt ze. Wat, zeg op zeg ik snel. Ze is wel verliefd op jou. WAT??!!! Zeg ik. Ze is wel verliefd op je. Ik haal haar op zegt ze, blijf staan. Even later komt Femke verlegen naar buiten. Ik pak haar kin vast en zorg dat ze me aankijkt. I love you verluister ik voor ik mijn lippen op die van haar druk. Ze heeft zulke zachte lippen. Als we stoppen om op adem te komen zegt ze I love you to. Als ze dat heeft gezegd horen we allemaal geklap van achteren. Liam, niall, Harry en Lisa staan in de deuropening van de ruïne. Ik sla mijn arm om Femke heen en iedereen moet lachen. Deze liefde wordt mede mogelijk gemaakt door Lisa hoor ik Liam zeggen. Dankje Lisa zeg ik. Ik ga op mijn knieën zitten en vraag Femke om verkering. Graag zegt ze en we zoenen. In mijn ooghoeken zie ik dat Lisa en niall ook zoenen. Harry en Liam staan te klappen. Als we klaar zijn zeggen we tegen hen dat we ook een vriendin voor ze vinden. Blij lopen we naar het huis waar we worden opgehaald door Gerard om 1 uur vannacht. Ik heb beloofd dat ik contact houd met Femke via de webcam.
-------------------------------------------------------
ik heb het gevoel dat niemand dit verhaal leest. moet ik nog verder gaan?
JE LEEST
one direction and horses (fanfiction)
Fanfictionwat als je een paardenmeisje bent en woont in een grote boerderij? en wat als one direction een vakantie zonder pers wil? Lisa is een paardenmeisje en op een dag komt one direction vakantie vieren op hun boerderij. zouden de jongens een vakantie op...