deel 12

90 0 0
                                    

Pov Lisa

Ik vind het een super idee wat de jongens gisteren voor me hebben bedacht. Ze zijn de beste vrienden ooit. Ik sta op en maak een ontbijt voor de jongens. Als ik op de zolder kom zie ik ze allemaal nog slapen. Als ik aan het voeteneinde van louis sta roep ik heel eng muhaha en opeens zijn de jongens klaarwakker. Ik hou het niet meer en barst in lachen uit. Iedereen kijkt naar mij en begrijpt niet wat er is. Eten roep ik en iedereen gaat ontbijten. Niall vraagt aan me of ik one direction misschien wil leren paardrijden voor de volgende videoclip. Graag antwoord ik. Als de paarden zijn opgezadeld help ik alle jongens een voor een met opstijgen. Eerst bakken ze er niks van maar later gaat het in stap goed. In welke gang willen jullie de videoclip vraag ik. Ik zie dat alleen niall begrijpt wat ik bedoel. Hoe snel willen jullie rijden in de clip bedoel ik. Hoe snel kan het zegt Liam. Stap maar af dan laat ik het zien. Liam stapt af en ik stap op. Ik ga achterin het land staan en Liam telt af 3...2....1..go. Ik galoppeer snel naar de jongens en stop vlak voor de neus van Liam. Wauw roepen ze tegelijkertijd. Kunnen wij dat ook leren? Het ligt eraan hoelang jullie de tijd hebben om te oefenen voor de clip. Een week hoor ik niall roepen.

Pov Liam

Lisa stopt net voor me en iedereen roept wauw. Wij willen het ook leren we hebben een week om te oefenen. Het zou kunnen zegt Lisa. Het enige wat jullie moeten leren is blijven zitten. Ik weet zeker dat het lukt zeg ik. Zelfs niall is het eens. Er is echt een wonder gebeurd sinds we hier zijn met niall. Oké laten we beginnen zegt Lisa. Ik ga weer zitten en Lisa legt het uit. Als de paarden mij zien stoppen ze dus jullie moeten achterin het land gaan staan en go roepen. Zodra de paarden mij zien staan zullen ze stoppen met een noodrem dus het is van belang dat jullie dit riempje vasthouden. Ze laat een riempje zien aan de voorkant van het zadel. Al ik de songtekst weet kunnen we altijd jullie houding nog veranderen. We rijden naar achteren en roepen tegelijkertijd go. Zodra we dat toverwoord hebben gezegd racen de paarden weg. Ik kan me nog maar net vasthouden en zie dat Harry om de hals van zijn paard hangt. Zodra Lisa haar handen omhoog doet stoppen de paarden. Wat een actie zit er in die paarden zeg. Harry komt weer met moeite overeind. Lisa vraagt of we de songtekst al weten en we beginnen tegelijkertijd te zingen. Als we klaar zijn vraagt Lisa of we mee komen naar het bos dan kunnen we zien wat ze in gedachten heeft. In het bos stijgt ze op haar lieve fjord en rijd een eindje bij ons weg. We staan naast een boomstam over een pad.

Pov Lisa

Ik zal ze laten zien wat ik in gedachten had. Als ik een eindje verderop ben zeg ik dat ze moeten beginnen met zingen. Zodra ze bij het refrein zijn galoppeer ik naar de boomstam en spring er met een vloeiende beweging overheen. Daarna gaan we door een meer in galop en de jongens zingen nog steeds. Als ze klaar zijn met het refrein kom ik naar ze toe. Dat was perfect sweathart hoor ik van niall. Harry je vangt vliegen zeg ik als ik hem met open mond zie staan kijken. En de coupletten vraagt louis. Omdat die rustiger zijn dacht ik aan een stuk kür in een dressuurbak. Top idee zeggen de jongens. Morgen oefenen we verder.

-----------------------------------------------------------------------------------------


one direction and horses (fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu