Pov Lisa.
Gisteren was super gezellig. Vooral toen Liam en Laura ook als een stelletje thuis kwamen. Ik was super blij voor ze. De jongens zijn aan het oefenen voor het volgende optreden morgen dus ik besluit om maar even met Femke te gaan skypen. Als we skypen zie ik haar zachtjes huilen. Wat is er? Vraag ik zacht. Kun je even via de webcam in de stal bij je fjord kijken? Ik heb geen idee wat er mis is maar hij doet zo vreemd. Ik kijk super snel via de webcam in de stal. Hij zweet helemaal en hij is helemaal niet lekker. Snel skype ik weer verder met Femke. Ik heb geen idee wat er mis is, zeg ik. Bel maar een dierenarts en zodra het kan kom ik terug naar Nederland. Sorry zegt ze zacht. Het is niet jou schuld zeg ik en we besluiten te stoppen. Ik ga huilend op het bed liggen. Wat moet ik nou doen? De anderen komen pas over drie uur weer thuis. Maar ik kan de paarden nu niet in de steek laten. Ik besluit een briefje voor de jongens te schrijven en dan met het eerst volgende vliegtuig weer naar huis te gaan.
Sorry jongens.
Mij zien jullie pas weer naar de tour. Ik heb net met Femke geskypt en toen zij ze dat een van de paarden super ziek was. Ik kan de paarden nu niet in de steek laten. Het spijt me niall. Duizend maal sorry. Maar de paarden gaan nu echt even voor. Ik ga naar het vliegveld en ga met het eerst volgende vliegtuig naar Nederland. Succes met de tour en ik ga jullie ontzettend missen. Tot over een maand.
Veel liefs Lisa.
Ik leg het briefje op de kamer van niall en ik hoop dat ze het zien. Dan nu maar naar het vliegveld en kijken of ik nog een vlucht kan nemen vandaag.
Pov niall
We hebben dit uurtje goed geoefend dus we mogen weer terug naar het hotel. Ik kan niet wachten om weer bij Lisa te zijn. Als we bij het hotel aankomen zie ik een briefje liggen. Als ik het heb gelezen schrik ik me rot. Ik ben verdrietig. Beter gezegd heel super erg verdrietig. Maar dan bedenk ik dat ik beter nog even bij het vliegveld kan kijken. Heel misschien zie ik haar nog. Ik race naar het vliegveld en kijk bij gate 16 waar het eerstvolgende vliegtuig naar Nederland vertrekt. In de mensenmenigte zie ik net een glimp van Lisa. Ik ren naar haar toe en val haar om de hals. Als ik haar los laat zie ik dat ze rode ogen heeft van het huilen. Ik wil je niet kwijt maar de paarden hebben me nu het meest nodig zegt ze zacht. Ik snap het maar beloof je wel dat je weer terug komt? Ja snikt ze. Dan mag ze het vliegtuig in. Ik zwaai haar uit en ik ga naar buiten. Als ik weer in het hotel ben vraagt Liam waar Lisa is. Ik negeer hem en loop snel naar mijn eigen hotelkamer. Vragen kan ik nu niet gebruiken. Eerst maar eens even goed over alles nadenken. Ik ga op het bed liggen en dan huil ik in m'n kussen zodat de anderen niks horen. Een uurtje later klopt Harry op mijn deur. Moet je niet wat eten? Nee antwoord ik bot terug. Ik hoor Harry weer weglopen. Even later hoor ik ze alle drie voor de deur staan. Wat is er niall? Normaal kom je altijd bij het woord eten? En waar is Lisa? Dat zijn de vragen die ik hoor. Wat zal ik doen? Zal ik het vertellen? Zal ik de deur maar opendoen?
JE LEEST
one direction and horses (fanfiction)
Fanfictionwat als je een paardenmeisje bent en woont in een grote boerderij? en wat als one direction een vakantie zonder pers wil? Lisa is een paardenmeisje en op een dag komt one direction vakantie vieren op hun boerderij. zouden de jongens een vakantie op...