deel 7

163 0 0
                                    

Pov Lisa

Ik ben weer vroeg opgestaan en niall is ook weer wakker. Als ik klaar ben met trainen klapt hij alsof hij nog nooit iemand heeft zien rijden. Ik vraag hem of hij ook even wil. Als ik dat vraag zie ik hem angstig kijken en hij zegt dat hij een beetje een hekel aan paarden heeft. Ik moet lachen en maak een deal: "als jij gaat rijden laat ik he vanmiddag mijn geheime plekje in het bos zien". "Deal" krijg ik al antwoord terug "op een voorwaarde: jij komt achter mij zitten en je helpt met sturen". "Ik vind het best". Eerst help ik hem er op (met moeite) en daarna spring ik achterop. Hij houdt de teugels verkeerd vast dus ik pak zijn handen en vertel hoe het moet.

Pov niall

Ik zit op een paard. Lisa zit achter me. Als ze zegt dat ik het verkeerd doe, pakt ze mijn handen vast om me te helpen. Als ze me vastpakt gaat er een schok door me heen. Ze heeft zulke zachte handen. Ik denk dat ik verliefd ben. Ik den dat ik helemaal in de wolken ben. Pas als ik Lisa hoor zeggen aarde aan niall besef ik dat ik gewoon nog op een paard zit. Als ze vraagt waar ik was net mijn hoofd antwoord ik per ongeluk luidop "bij een lief paardrijdend meisje". "En wie mag dat dan zijn?" Vraagt ze. Ik zwijg en zie haar beschaamd wegkijken. We stappen af en ik aai haar paard. Lisa kijkt nog steeds naar de grond. Ik pak haar bij de schouders en zorg dat ze me aankijkt. Ik vraag haar of ze nog steeds wil weten aan welk meisje ik dacht. Ze zegt ja. Ik beantwoord die ja met een kus. Eerst verstijfde ze maar daarna deed ze mee.

Pov louis

Ik ben wakker en ga naar het zolderraam. Ik zie dat niall al weg is. Als ik naar buiten kijk zie ik niall. Hij staat te zoenen met Lisa. Ik maak snel Liam en Harry wakker. Ik zeg tegen ze dat niall met Lisa staat te zoenen. Opeens zijn ze meteen klaarwakker. We gaan snel bij het raam zitten en ze zoenen nog steeds. Als ze klaar zijn buiten kijken we elkaar aan. We zijn allemaal super blij voor niall. Sinds we hier zijn is hij al verliefd op Lisa. Als ze binnen komen feliciteren we hen met hun zoen. Liam vraagt of ze nu ook een stel zijn. Dan gaat niall op de knieën en vraagt of Lisa zijn meisje wil zijn. Lisa antwoord ja.

Pov niall

Als ze ja zegt kus ik haar. Middags gaan we naar het bos en Lisa neemt me mee naar haar geheime plek. Het is een oude ruïne me een meertje ernaast. Door de bomen zie je de ruïne niet goed waardoor hij goed geheim blijft. Als we binnen in de ruïne zijn zie ik een gezellig plekje met zachte kussens en een tafeltje. We gaan samen op de kussens zitten en Lisa vraagt wat ik van de plek vind. Prachtig zeg ik. Bijna net zo mooi als mijn meisje. En ik kus haar weer. De kus gaat al snel door in een tongzoen. Ik had nooit geweten dat een meisje zo lekker kon zoenen. Als we klaar zijn lopen we hand in hand naar huis. S' avonds vraagt ze of ik bij haar wil slapen. We lopen naar haar kamer. Ik sta versteld van de grote kamer. Ze heeft achterin een tweepersoons bedstee, een groot hoekbureau en een bank. We gaan in haar bed liggen. Als we liggen kruipt ze tegen me aan. Ik vraag haar wanneer ze eigenlijk jarig is. Morgen maar ik vier mijn verjaardag al 6 jaar niet meer. Hoezo niet vraag ik. Omdat ik alles heb wat ik wil behalve 1 ding maar die kunnen mijn ouders toch niet betalen. Wat moet dat dan zijn zeg ik. Een set van een spiegelreflexcamera met 2 lenzen, zonneklep en een statief. Oké reageer ik. Ze zet de wekker op 7 uur en we zeggen elkaar welterusten. Als ze een half uurtje later ligt te slapen in mijn armen zet ik haar wekker uit. Ook Lisa mag best een keer uitslapen. Ik pak zachtjes mijn mobiel en kijk op internet voor het setje doe ze super graag wil. Ik bestel de set en als alles goed gaat komt hij morgen aan. Ik ga zorgen dat ze haar verjaardag weer leuk vind.

---------------------------------------------------------------------------------------

please vote!!!

one direction and horses (fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu