deel 5

174 1 0
                                    

Pov Lisa

Het is weer 7:05 als ik opsta. Ik doe snel mijn haar goed en eet een broodje. Dan ga ik zo zacht mogelijk om de jongens niet wakker te maken naar buiten. Als ik richting de stallen loop gaat het zolderraam open. Ik kijk achterom en zie dat niall en Liam wakker zijn. "Hey", zeg ik, "maken jullie de rest niet wakker?"  "Nee hoor," hoor ik Liam zeggen. Als jullie zin hebben komen jullie maar buiten, dat kan de rest blijven slapen. "Is goed" zegt Liam en ik zie dat niall hem een stomp geeft. Als ik klaar ben met verzorging van de paarden komen Liam en niall buiten. Ik ga zo trainen zeg ik en ik zie niall eng kijken naar de kleine shetlander van ons. Dat is een 1 meter hoge pony. Dat is die lieve roosje zeg ik tegen hem. niall kijkt me bang aan en ik moet mijn best doen om niet te lachen. Kijk ik zal het jullie laten zien.

Pov Liam.

Als ik wakker ben zie ik dat niall ook al wakker is. Dan horen we opeens de deur dichtgaan en we kruipen naar het zolderraam. We doen hem open en we zien Lisa lopen richting de stallen. Zodra ze het raam hoort kijkt ze om. Ze vraagt of we zometeen buiten komen. Ik zeg direct ja en voel een seconde later een stomp van niall. O ja hij heeft een hekel aan paarden. "Sorry niall" zeg ik als het raam dicht is. We gaan eten. Na het eten lopen we naar buiten en ziet niall Lisa met een pony van maximaal 1 meter. Hij kijkt bang naar Lisa en de pony. Ik zie dat Lisa het moeilijk heeft met inhouden van het lachen. Als ze heeft verteld dat de pony roosje heet laat ze zien wat de pony kan. Ik sta echt verbaast te kijken en niall ook. Ze laat de pony zo liggen en steigeren. Op het laatst laat ze de pony buigen. Als ze klaar is begin ik te klappen en ook niall een beetje. Ze moet lachen en opeens worden we vastgepakt van achteren. We schrikken ons rot. Het zijn Louis en Harry. We moeten allemaal lachen totdat Lisa zegt dat ze wil gaan trainen. Wij gaan ons vermaken met hun speelse hond. Maar ik merk wel dat niall steeds moet omkijken naar Lisa op haar paard.

---------------------------------------------------------------------

one direction and horses (fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu