Pov Harry
Nu heeft ook louis een vriendin. Ik blijf samen met Liam over. Het is 1 uur s' nachts. Gerard kan hier elk moment zijn. Als Gerard er is houden we met z'n allen nog 1 keer een grote groepsknuffel. Over 3 maanden komen we hier weer terug. Ik vind het jammer voor louis dat hij Femke nu al moet missen. We stappen in de auto en zwaaien naar Femke. In de auto kijken we een film. Na de film vragen we Gerard hoe lang we nog moeten rijden tot het vliegtuig. Nog ongeveer een half uur zegt hij. We beginnen liedjes te spelen. De liedjes die ze kent zingt Lisa mee. Bij de andere liedjes luistert ze. Als we bij het vliegveld zijn stoppen we met zingen. Wat vind je eigenlijk het mooiste liedje vraag ik aan Lisa. Ik heb twee lievelingsliedjes van jullie zegt ze, you and i en story of my life. Nice zeg ik. Na vijf minuten zijn we bij het vliegtuig. Gerard heeft eerste klas tickets gehaald en we gaan aan boord.
Pov niall
Als we opstijgen kruipt Lisa tegen me aan. Wat is er vraag ik. Ik heb nog nooit eerder gevlogen zegt ze. Het is best leuk zeg ik. Als we in de lucht zitten ontspant Lisa wat meer. We gaan met z'n allen weer zingen. Als we klaar zijn met zingen klapt Lisa heel hard. Vond je het mooi vraagt Liam. Tuurlijk zegt Lisa. Jullie zijn de besten. En voor zover dat lukt in een vliegtuig geeft iedereen elkaar een high-five. Dan wordt er opeens omgeroepen dat iedereen de gordels om moet doen. We doen de gordels om kijken hoe laat het is. Huh, we kunnen toch niet na een uur vliegen al op de bestemming zijn? Op dat moment horen we weer een stem van de intercom. Deze keer is het de piloot zelf. Hij zegt: we vliegen recht op een storm aan daarom moeten alle gordels om. Blijf allemaal rustig. Over een kwartier zijn we er waarschijnlijk doorheen. Als dat gezegd is kijken we elkaar bang aan. Lisa kijkt het bangst. Ik snap het ook wel. De eerste keer in een vliegtuig en nu direct al een storm. Wij hebben vaker gevlogen maar ook wij hebben nog nooit een storm meegemaakt. Ik sla ter bescherming een arm om Lisa heen. Ze kruipt tegen me aan en ik voel haar helemaal trillen. De anderen zitten ook gespannen in hun stoelen als het hele vliegtuig begint te schommelen. Gaan we dit overleven vraag ik me af? Zullen we veilig aankomen in LA voor het begin van onze tournee? Wat als we dit niet overleven?
-------------------------------------------------------------------------------------------------
ik heb besloten toch dit verhaal af te maken.
JE LEEST
one direction and horses (fanfiction)
Fanfictionwat als je een paardenmeisje bent en woont in een grote boerderij? en wat als one direction een vakantie zonder pers wil? Lisa is een paardenmeisje en op een dag komt one direction vakantie vieren op hun boerderij. zouden de jongens een vakantie op...