Pov Lisa
Ik word wakker door de jongens die een ontbijtje komen brengen. Als ik zie dat het al 10:00 is schiet ik in de stress want de paarden hadden allang in het weiland moeten staan. Rustig hoor ik Harry roepen. De paarden zijn al gedaan door Liam en louis. Eet eerst je ontbijt maar op en kom dan maar naar buiten zegt niall tegen mij. Als ik buiten kom zie ik niall klaarstaan met twee van onze paarden. Niall zit al en ik stijg op. We rijden weg en we worden achterna geroepen veel plezier prins en prinses. Na een tijdje komen we aan bij onze geheime plek. Ik vraag niall waarom ze dit voor mij doen. Hij zegt dat ze mijn verjaardag weer leuk willen maken. Als we binnenkomen staat er een grote doos. Maak maar open zegt niall. Als ik het pakketje open heb zie ik dat het mijn camera set is. Dit kan ik niet aannemen zeg ik tegen niall. Dat kan je wel zegt hij. Het zal wel moeten want ik heb betaald en het kan niet meer worden geruild. Ik bedank hem met een blije knuffel en een zoen. Als we na een super gezellige middag weer thuis komen hebben we ruzie om de douche.
Pov niall
Ik zie dat Lisa weer blij is. Missie leuke verjaardag geslaagd denk ik. Als we thuis zijn hebben we ruzie om wie het eerst in de douche mag. Ik vraag of we niet gewoon samen kunnen. Ik zie dat ze beschaamd naar de grond kijkt. Ik zeg dus maar snel dat het niet per se hoeft. Lisa zegt verlegen: nee ik wil best samen douchen maar...eh.. ik heb nog nooit eerder samen gedoucht met een jongen. Beschaamd kijkt ze weer naar de grond. Voor alles is een eerste keer zeg ik je hoeft nergens bang voor te zijn. Even later staan we onder de douche het is super gezellig en we houden een zeepgevecht. Als we klaar zijn gaan we naar beneden en kijken we een film met de jongens.
------------------------------------------------------------------
JE LEEST
one direction and horses (fanfiction)
Fanfictionwat als je een paardenmeisje bent en woont in een grote boerderij? en wat als one direction een vakantie zonder pers wil? Lisa is een paardenmeisje en op een dag komt one direction vakantie vieren op hun boerderij. zouden de jongens een vakantie op...