deel 10

101 0 0
                                    

Pov Harry

Als ik wakker wordt krijg ik een appje van Gerard dat hij s middags langs komt. Ik app terug dat dat kan en maak de anderen wakker. S' middags komt Gerard met een bericht. Zoals jullie misschien nog weten hadden we afgesproken dat we volgende week zaterdag weer op tournee gaan. Wat zijn die tien weken nu al om hoor ik louis zeggen. Ik zie Lisa bedroeft naar niall kijken en niall terug.

Pov niall

Ik zie Lisa verdrietig kijken. Ik kan er niet tegen. Mijn meisje hoort niet verdrietig te zijn. Al Gerard weg is gaan we met z'n tweeën naar de ruïne. Als we op de kussens zitten hoor ik Lisa met een gebroken stem vraag of ik echt weg ga. Ik zal wel moeten want de band geeft me nodig. Ik trek haar in een knuffel en ze moet huilen. We laten elkaar los en ik ga op mijn knieën voor Lisa zitten. Wil je met me mee want ik kan geen dag zonder jou sweathart vraag ik. Tuurlijk zegt ze maar hoe moet het dan met de paarden? Ja dat wordt een probleem zeg ik. En ze is weer verdrietig. Ik troost haar en zeg dat ze zich geen zorgen hoefde te maken. We lossen dit samen op. Morgen is er weer een dag om te denken. Eerst hebben we nog een gezellige middag. Dat laatste beantwoord ze met een kus.

-------------------------------------------------------

sorry voor de korte delen

one direction and horses (fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu