Pov niall
Lisa heeft me gisteren alles verteld. Toen ze klaar was met vertellen moest ze huilen. Ik vind het niet eerlijk. Waarom heeft Lisa nou weer haat-fans. We zitten aan het ontbijt. We moeten morgen verder met de tour dus vandaag regelen we een date voor Harry en fleur. Maar natuurlijk ook voor Liam en Laura. Ze gaan beide picknicken. Liam en Laura bij het noorder-park en Harry en fleur in het zuider-park. Wat handig dat er twee parken zijn hier. We maken met z'n allen twee manden vol met lekkers en dan gaan Liam en Harry hun meisjes ophalen. Ik ben super benieuwd of het ze lukt. Als Liam en Harry al een uur weg zijn zitten we gespannen op de bank van Lisa haar hotelkamer te wachten.
Pov Harry
Als we met z'n allen de manden klaar hebben gemaakt en volgepropt met eten en drinken ga ik maar omkleden. Als ik klaar ben rijd ik in de auto naar fleur. Als ze de deur open doet staat ze met open mond verbaast te kijken. Harry? Wat doe jij hier? Vraagt ze. Ik heb een verassing voor je zeg ik ze rustig mogelijk. Rustig is groot gezegd want ik barst van de zenuwen. Zelfs voor het grootse optreden was ik niet zo zenuwachtig. We gaan in de auto zitten en we rijden naar het park. We lopen door naar het meertje waar ik een picknick heb klaar gezet. Zou ze het leuk vinden? Ik hoop het. Als ze de plek ziet vliegt ze me om de hals. Wat prachtig. Ik heb al heel lang niet meer gepicknickt. Bedankt. Hoor ik van fleur. Graag gedaan antwoord ik. We gaan zitten en er valt een ongemakkelijke stilte. Dus ik begin maar met praten. Fleur ik ken je nog niet zo lang maar ik vind je super aardig. Mag ik je vragen mijn meisje te zijn? Fleurs mond valt open van verbazing. Ojee denk ik straks vind ze me niet leuk? Volgens mij trok ik een heel bang gezicht want fleur begint opeens heel hard te lachen. En? Vraag ik voorzichtig. Ze trekt een grote glimlach en fluistert dit in mijn oor: i love you en ja ik wil graag je meisje zijn. Dan dukken we onze lippen op elkaar en ik voel eindelijk haar zachte lippen op de mijne. Hier had ik zo lang op gewacht. Dan stoppen we en gaan we wat eten. Dan vraagt fleur opeens hoe het na morgen moet want dan moeten we weer verder met de tour. Wil je met me mee? Vraag ik. Dat wil ik heel graag maar ik kan Laura hier niet alleen achterlaten. Zal ik je een geheimpje vertellen? Vraag ik. En wat mag dat dan wel niet zijn? Vraagt fleur. Ik fluister in haar oor: Liam is nu in het andere park en die picknickt nu ook maar dan met Laura. Hij vindt haar leuk. Als ik haar aankijk zie ik haar met grote ogen ongelofelijk kijken. Wat nice. Laura is ook al super lang verliefd op Liam. Ze zegt het alsof het een groot wonder is. Als we thuis komen zien we allemaal gespannen gezichten. In de deuropening gaan we staan zoenen als we stoppen klapt iedereen super hard. Nu nog wachten op Liam en Laura.
JE LEEST
one direction and horses (fanfiction)
Fanfictionwat als je een paardenmeisje bent en woont in een grote boerderij? en wat als one direction een vakantie zonder pers wil? Lisa is een paardenmeisje en op een dag komt one direction vakantie vieren op hun boerderij. zouden de jongens een vakantie op...