Pov Lisa
We zitten nog steeds in het vliegtuig dat zweeft door een storm. Ik voel dat ook niall verstijfd als het vliegtuig voor de zoveelste keer schommelt. Ik pak z'n hand vast en ik knijp er zachtjes in. Hij kijkt me aan en we knuffelen. Iedereen is gespannen totdat de intercom opnieuw gaat. Wat zouden ze te zeggen hebben denk ik. Ik hoor weer de piloot. Deze keer is het goed nieuws. We zijn door de storm! Eindelijk!! Iedereen kijkt blij naar elkaar. Ik knuffel niall en ik zeg dat ik dit echt de eerste en direct de engste vlucht ooit vond. Iedereen stemt toe en ik hoor van louis dat dit ook hun eerste storm was. Gelukkig hebben we het overleefd zeg ik en iedereen is blij. Zodra we weer op de grond sta vraag ik of we nog meer moeten vliegen. Als je na 3 maanden weer terug naar huis wil wel zegt Harry lachend. Oké zeg ik en ik geef hem een vriendschappelijke duw. Hij valt bijna om en hij duwt terug. Als hij wil duwen gaat niall voor me staan dus per ongeluk duwt Harry niall en die valt boven op me. Liam draait zich om en zodra hij ons ziet liggen vraagt hij of we lekker hebben geslapen.
Pov Liam
Ik kijk om me heen naar de omgeving. Als ik me omdraai zie ik Lisa en niall op de grond liggen. Dus ik vraag maar of ze lekker hebben geslapen. Iedereen moet lachen en ik kijkt niet-begrijpend om me heen naar de anderen. Lisa legt het voorval uit en ook ik begin nu te lachen. Als we stoppen met lachen brengt Gerard ons naar het hotel. Lisa en niall slapen op een kamer en Harry, louis en ik op de andere. Gelukkig hebben we een avondje vrij. Morgen avond hebben we alweer ons eerste concert van deze tournee. Als we onze spullen hebben uitgepakt komen niall en Lisa binnen. We bestellen via de roomservice eten stelt niall voor. Voor deze ene keer ben ik het eens met onze kleine vreetzak. Ik merk dat de roomservice hier erg snel is want 5 minuten later wordt er op de deur geklopt. Maar als we opendoen zien we dat het niet de roomservice is maar een groepje fans. Hoe weten ze waar we overnachten? Ik zie Lisa blij kijken en ze omhelst 2 meisjes. Ze neemt de meisjes mee naar binnen en we sluiten de deur. Niall vraagt aal Lisa of we ook nog mogen weten wie dat zijn. Lisa antwoord dat het haar twee oude basisschoolvriendinnen zijn. Het meisje bet de blonde haren en de bruine ogen zegt dat ze fleur heet. Het andere meisje heeft ook blond haar maar ze heeft blauwe ogen. Zij zegt dat ze laura heet. In mijn ooghoeken zie ik Harry blozen naar fleur. Eigenlijk vind ik laura ook best wel knap. Als ik haar aankijk moet ze blozen. Ik bloos terug. Dan zegt Lisa dat ze even alleen met de meiden wil praten. Wij gaan ondertussen kijken waar de roomservice blijft.
Pov Lisa
Opeens sta ik dan weer alleen in de kamer bij Laura en fleur. Laura vraagt waarom ik hier ben. Ik leg haar het hele verhaal uit en fleur luistert mee. Als ik klaar ben met vertellen zegt fleur: o my god je bent het vriendinnetje van DE niall horan. Ja zeg ik. Wie zijn nog alleen vragen ze. Alleen Harry en Liam nog zeg ik en ze beginnen beide te gillen. Wat vragen ze als ze mij verbaast zien staren. Waarom gillen jullie vraag ik terug. Omdat ik verliefd ben op Harry en Laura op Liam zegt fleur. Misschien kan ik wel iets voor jullie regelen zeg ik en we geven elkaar een knuffel. Dan komen de jongens binnen met het eten. Ik nodig fleur en Laura uit om te blijven eten en die zeggen natuurlijk geen nee. Na het eten als fleur en Laura weg zijn ga ik even random een gesprek voeren met Harry en Liam. Wat vinden jullie van fleur en Laura zeg ik. Na lang gemompel ben ik erachter gekomen dat Harry fleur misschien wel een beetje leuk vind en Liam Laura. Ik zeg dat ze de meiden echt eens mee moeten nemen naar de bios ofzo. Hoezo vragen ze en ze kijken me verbaast aan. Omdat ik denk dat Laura en fleur dat heel leuk gaan vinden zeg ik met een knipoog. Ik draai me om en ik loop naar niall en louis. Nouja alleen niall want louis is druk aan het skypen met Femke. Ik vind ze zo chute samen alleen jammer dat ze niet mee kon.
-----------------------------------------------
JE LEEST
one direction and horses (fanfiction)
Fanfictionwat als je een paardenmeisje bent en woont in een grote boerderij? en wat als one direction een vakantie zonder pers wil? Lisa is een paardenmeisje en op een dag komt one direction vakantie vieren op hun boerderij. zouden de jongens een vakantie op...