Pov louis
Weer op tournee. Het lijkt wel een eeuwigheid geleden. Gisteravond sliep niall weer op zolder. Hij was erg onrustig en toen we vroegen waarom hij zo onrustig was kon hij zich niet meer inhouden. Misschien hebben jullie wel zin om op tournee te gaan maar ik heb hier Lisa ontmoet. Ze wil best mee maar we hebben het probleem dat ze niet zonder haar paarden kan. We hebben hem gekalmeerd en gezegd dat we er vandaag een oplossing voor gaan vinden. Nu is het ochtend. Iedereen zit in een rondje op zolder behalve Lisa en niall. Die zijn naar hun geheime plekje. Oké zegt Liam, de oplossing zoeken. Lisa kan niet zonder haar paarden en als ze wel mee gaat moet er iemand voor de paarden zorgen. Wacht hoor ik van de kant van Harry komen. Ik heb een idee zegt hij. We luisteren en hij legt het idee uit. Het is een heel goed idee en ik bel niall dat hij moet komen als hij de oplossing wil weten. Na een paar minuten is hij er. We leggen de oplossing uit en ook hij vind het een goed idee.
Pov niall
louis, Liam en Harry leggen het plan uit. Het is een super goed idee. S' middags ga ik weer met Lisa naar de ruïne. Ik zeg tegen haar dat we de oplossing hebben gevonden. Ze wil het heel graag weten dus ik vertel het haar. Gerard ken je wel toch? Ze knikt ja. Hij heeft een dochter van 20 en die zoekt een kamer waar ze kan wonen. Ze vindt het ook niet erg om de paarden te verzorgen en om ze beweging te geven. En we hangen in elk hoekje van de stal en de weilanden een camera voor als je de paarden mist. Goed idee of niet. Super idee niall zegt ze blij. Bedank de andere jongens ook maar zeg ik het is hun idee. Zal ik doen jullie zijn de beste vrienden ooit. Laten we dan maar naar huis gaan zeg ik. Thuis staan de jongens al klaar om te vragen wat ze van het idee vond. Super idee zegt Lisa. Ze knuffelt iedereen blij en daarna hebben we een groepsknuffel. Wie gaat er mee een film kijken zegt Liam. Iedereen stemt in en even later zitten we wel twee uur lang film te kijken.
----------------------------------------------------------------
JE LEEST
one direction and horses (fanfiction)
Fanfictionwat als je een paardenmeisje bent en woont in een grote boerderij? en wat als one direction een vakantie zonder pers wil? Lisa is een paardenmeisje en op een dag komt one direction vakantie vieren op hun boerderij. zouden de jongens een vakantie op...