Znowu, znowu to samo.
Kolejny raz muszę uciekać.
Uciekać od swojego życia, przeszłości, przykrych zdarzeń i niebezpieczeństwa.
Rok temu zginęli moi rodzice w wypadku samochodowym.
Razem z bratem nie mogliśmy się pogodzić z ich odejściem,pomogła nam długa terapia.
Jednak nie wystarczyła aby brat się nie zmienił. Kiedyś byliśmy dla siebie stworzeni.
Rodzeństwo na pokaz, idealnie, wspierający się nawzajem, jako jedyni znaliśmy swoje sekrety, słabości, smutki i wiele innych spraw.
Mój brat nazywa się Nikolas i ma 23lata.Jest najbardziej popularnym i znanym chłopakiem ponieważ jest kapitanem i najlepszym zawodnikiem drużyny piłkarskiej. Charakteryzują jego liczne imprezy i mecze na całym świecie. Jego najlepszy kolega mieszka w Nowym Jorku to bardzo daleko od nas ponieważ mieszkamy w małej wiosce Debii.
Tak pochodzimy z biedniejszej rodziny ale nie wstydzimy się tego.
Teraz coś o mnie, nazywam się Lolita ale nie lubię jak ktoś tak mówi dla tego wolę po prostu ,,Lola,, mam 18 lat.Właśnie kończę liceum. I nigdy nie chce tam już wrócić ponieważ mam złe wspomnienia. A tym koszmarem ciągnący się przez rok był on. Miałam chłopaka Ayaza w moim wieku
Kochałam jego, jednak ten mnie tylko wykorzystał. Był ze mną tylko dla jakiegoś zakładu. Miał sprawdzić czy uda się jemu mnie przelecieć. No cóż nie udało się. Teraz jestem dla wszystkich jeszcze większym pośmiewiskiem nazywają mnie ,,niedotykalska,,.
Zagroził mi że jeszcze mnie dorwie i dokończyć to co zaczął
Ughh nigdy.
Brat się o tym dowiedział i kazał mi wyjechać jednak ja jego nie słuchałam, nie chciałam jego zostawiać.
Po kilku dniach nieobecności, brat nagle wpadł do domu i kazał mi się szybko pakować i uciekać. Powiedział że jak tyko będzie mógł to się ze mną skontaktuje i wszystko wyjaśni. Powiedział tylko tyle, że ktoś jemu zagroził i stanie mi się krzywda. Wręczył mi bilet i kazał już dzisiaj wylecieć z mojej ukochanej wioski. Miałam wszystko porzucić i uciekać.
A najważniejsze co, okazało się że uciekam do........................
Hej kochani,wybaczcie ale chciałam trochę wprowadzić was w książkę ponieważ trochę będzie się działo. Początek nudny ale od pierwszego rozdziału będzie się działo. :-)
CZYTASZ
Pozwól Mi Być Blisko Ciebie
RomanceOna - młoda dziewczyna zraniona, nazywana ,,niedotykalską,,. On - młody milioner, najbardziej znane ciacho tzw. Bad Boy I przyjaciel jej brata.