Andres:
Dziś chciałem zostać z Lola w domu, jednak ona uparła się na wyjście.
Zabrała mnie... no tak na zakupy.
Po kilku godzinach przeprosiłem moją małą i poszedłem do toalety.
Lola:
Byłam w przymierzalni,
bardzo spodobała mi się spódniczka, już miałam wychodzić z kabiny ale jakiś palant wpadł do środka i przydusił mnie swoim ciężkim ciałem do ściany.
Co ty robisz ?
Nieznajomy:
Zamknij się, ubieraj to i idziemy.
Lola:
No chyba NIE, kim ty jesteś ?
Nieznajomy:
Ubieram się,już.
Lola:
Jestem na zakupach z chłopakiem więc żegnam
Chciałam wyjść ale chłopak mocno chwycił mnie za nadgarstki
Nieznajomy:
Nie rozumiesz ?? Ubieraj się i idziesz ze mną.
Lola:
Wyjdź stad!
Nieznajomy:
O nieee...
Lola:
Chwycił mnie mocno trzymając za rękę, zaczął mnie wyprowadzać ze sklepu. Chciałem krzyczeć ale nie mogłam, bo ten kretyn coraz bardziej wzmacniał uścisk. Chciałam żeby tylko Andres przyszedł.
Nieznajomy:
Masz być cicho, rozumiesz ?
Lola:
Niee, rozumiesz ?
Nieznajomy:
Zamknij się bo pożałujesz
Lola:
Szarpnął mną i pociągnął do wyjścia...
Dlaczego nie ma Andresa, gdzie on jest ???
Andres:
Wyszedłem z toalety i skierowałem się do sklepu gdzie zostawiłem moją ślicznotkę. Sprawdziłem cały sklep, każdą przymierzalnie a jej nie było, byłem w sklepach obok a tam nic. Obawiałem się, że coś mogło jej się stać. Wróciłem do poprzedniego sklepu gdzie dziewczyna powinna być, spytałem sprzedawczyni czy widziała tą dziewczynę. Ona tylko potwierdziła i dodała, że wychodziła z jakimś facetem. Strasznie się wkurzyłem, a co jeśli to ten... ?
Lola:
Zostaw mnie już!! Czego ode mnie chcesz ?
Nieznajomy:
CZYTASZ
Pozwól Mi Być Blisko Ciebie
RomansaOna - młoda dziewczyna zraniona, nazywana ,,niedotykalską,,. On - młody milioner, najbardziej znane ciacho tzw. Bad Boy I przyjaciel jej brata.